imhd.sk
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Sťažnosti
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
3 °C
sk
English
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Rumunsko
› București (Bukurešť)
#6817, B 817 STB, linka 783, Aeroport Henri Coandă
#2593, Aeroport Henri Coandă T1
Na linke M4 v Bukurešti premávajú staré súpravy Astra IVA
#184, linka 7, Piata Unirii
#4033, linka 32, Piața Regina Maria
Otokar nasleduje dvojicu trolejbusov
Otokar Kent C na linke 336
#4859, B 91 BPY, linka 448, Calea Bucureștilor
Ikarus/Astra 415.80T
Irisbus/Astra Citelis 12T
Mercedes-Benz O 530 Citaro pred železničnou stanicou
Na moste a pod ním zastávky električky, v podzemí zastávka metra
Pohyblivý chodník medzi zastávkou električky a severnou železničnou stanicou je 4 roky od dokončenia mimo prevádzky
Piliere mosta Pasaj Basarab
Stanica električky na moste Pasaj Basarab
Most dokončený v roku 2011 prepája dve štvrte mesta pre električky aj autá
Pôsobivé nástupište mosta Pasaj Basarab s električkou V3A-93
Fotografie z výstavby mosta Pasaj Basarab
Električka na moste Pasaj Basarab
Schému zastávok električkovej linky 1 pri vstupe na nástupište na moste dotvára špinavý odpadkový kôš
Sólo električka T4R
Mercedes-Benz O 530 Citaro pred Palácom parlamentu, bývalým Ceaușescovým palácom, ktorý je druhou najväčšou administratívnou budovou na svete
Mercedes-Benz O 530 Citaro pred Palácom parlamentu, bývalým Ceaușescovým palácom, ktorý je druhou najväčšou administratívnou budovou na svete
Ikarus/Astra 415.80T
Ikarus/Astra 415.80T vchádza do protismerného buspruhu
Irisbus/Astra Citelis 12T
Jednosmerná ulica s obojsmernou premávkou MHD v buspruhoch
Irisbus/Astra Citelis 12T
Reťazovkové trolejbusové trolejové vedenie
Interiér autobusu Mercedes-Benz O530 Citaro určenom na linku na letisko sa nelíši od interiéru iných autobusov tohto typu, ktorých je v Bukurešti tisíc
URAC/Faur V3A-93M na jednokoľajnom obratisku troch liniek
Bukurešť sa vydala cestou modernizácie tratí so zatrávnením
Čítačka čipových kariet od firmy AP Trans
Interiér električky T4R
Interiér električky T4R
T4R sa skrýva v kroví
Mercedes-Benz O530 Citaro na prestupnom uzle na periférii
Minibusy vykonávajúce dopravu balkánskeho typu čakajú na svojich zákazníkov na konečnej električiek
URAC V3A-93-M2000 (vľavo) a URAC/Faur V3A-93M (v strede) na jednom z prestupných uzlov
Električka URAC V3A-93-CH-PPC2 si aj po modernizácii - podobne ako aj iné vozidlá - zachovala svoje pôvodné evidenčné číslo
Interiér električky URAC V3A-93-CH-PPC2
Rýchlosť električiek je na mnohých tratiach obmedzená, a to aj na kvalitnejších tratiach, ako v tomto prípade
URAC V3A-93-CH-PPC2 na prestupnom termináli na okraji mesta
Rôzne typy zobrazovaných informácií v novších autobusoch Citaro
Obratisku chýba len niekoľko desiatok metrov, aby bolo funkčné
Obratisku chýba len niekoľko desiatok metrov, aby bolo funkčné
Električka a toaleta pre vodiča
Pre nedobudované obratisko sa električka URAC V3A-93-2S "otočí" na koľajovej spojke
Električka URAC V3A-93-2S po prestavbe na obojsmernú na dočasno-trvalej spojke
Interiér električky URAC V3A-93-2S upravenej v roku 2010 na obojsmernú s asymetricky umiestnenými dverami
URAC V3A-93-CH-PPC2
Zatiaľ čo autá prechádzajú križovatkou Obor v podzemí, električka zostáva na povrchu
Aj zastávka na sídlisku môže vyzerať dobre
Kryté nástupište električkovej zastávky Obor
Okružná trasa električkovej linky 1 obsahuje viacero prvkov moderných električkových tratí
Ikarus/Astra 415.80T na križovatke s električkovou traťou
URAC V3A-93 na jednej z radiálnych tratí
ITB V3 a trolejbus Irisbus/Astra Citelis 12T
Irisbus/Astra Citelis 12T na súbežnej trase s električkou
Ikarus/Astra 415.80T pod požiarnou vežou Foişorul de Foc
Interiér trolejbusu Irisbus/Astra Citelis 12T
Interiér trolejbusu Irisbus/Astra Citelis 12T
Interiér trolejbusu Irisbus/Astra Citelis 12T
Trolejbus Irisbus/Astra Citelis 12T
Ikarus/Astra 415.80T brázdi ulice Bukurešti
Ikarus/Astra 415.80T v zelenej časti Bukurešti
Interiér trolejbusu Ikarus/Astra 415.80T s maďarským elektronickým informačným systémom
Interiér trolejbusu Ikarus/Astra 415.80T so širokými zadnými dverami
Irisbus/Astra Citelis 12T v zajatí áut, ktoré v Bukurešti parkujú všade, kde sa to dá
Dva najpočetnejšie typy trolejbusov v roku 2015: Irisbus/Astra Citelis 12T a Ikarus/Astra 415.80T
Polámané koľajnice a všade sa tlačiace autá
URAC V3A-93 na zastávke
URAC V3A-93 na trati vo veľmi zlom stave
ITB V3 vychádza smerom od obratiska a vozovne
URAC V3A-93 prechádza cez cestu lemovanú na červeno natretými obrubníkmi
Zadná časť interiéru električky URAC V3A-93
Stav mnohých električkových tratí v Bukurešti je veľmi zlý
Zatrávnený otvorený koľajový zvršok
Bukurešť síce architektúrou veľmi nevynikne, zapôsobí však zeleňou
URAC V3A-93 na zelenej trati
URAC V3A-93-CH-PPC2 na zatrávnenej trati so zavlažovaním
URAC/Faur V3A-93M na zastávke bez vyvýšeného nástupišťa
URAC V3A-93 ako prvá v zhluku električiek stojacich v zápche
T4R na koľajovej križovatke
Kĺbová električka ITB V3 z roku 1978
Električka ITB V3
URAC V3A-93 po modernizácii z typu URAC V3A
Posledná z pôvodných električiek URAC V2A, ktorá bola v roku 1987 modernizovaná na typ URAC V3A-93-CH-PPC2, v spoločnosti taktiež modernizovanej električky URAC V3A-93
Električka URAC V3A-93-CH-PPC2 na linke 1 obsluhovanej najkapacitnejšími nízkopodlažnými vozidlami v hustom intervale
Súprava T4R prechádza popri provizórne vyzerajúcom nástupišti
Električka ITB V3
Súprava T4R
Nízkopodlažná električka Bucur LF
Interiér električky URAC V3A-93-CH-PPC2
Interiér električky URAC V3A-93-CH-PPC2
Jedna z najnovších električiek v Bukurešti v čase fotografovania: Bucur LF z roku 2014
Modernizovaná električka URAC V3A-93-CH-PPC2 na konečnej linky 1, ktorá sa odtiaľto vydáva na okružnú jazdu mestom dvomi smermi
Nízkopodlažná električka Bucur LF z roku 2014
Pohľad na električku Bucur LF vyrobenú v roku 2014 cez kabínu električky rovnakého typu
Ikarus/Astra 415.80T
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie