imhd.sk
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Sťažnosti
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
5 °C
sk
English
Nitra
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
›
Rhätische Bahn / Ferrovia Retica / Viafier Retica (RhB)
› Arosabahn (ChA)
Vlak v uliciach Churu
Vlak vedený jednotkou Stadler Allegra prechádza po ulici mesta Chur
Stadler Allegra ABe 8/12 na "električkovej" časti trate
Stadler Allegra ABe 8/12 v prvej časti trate z Churu funguje ako električka
Informačný displej v jednotke Stadler Allegra ABe 8/12
Elektrická železnica v meste Chur zdieľa priestor s cestnou dopravou
Trať Chur - Arosa je viac kľukatá ako priama
V roku 1997 bolo zmenené napájanie trate z pôvodného 1500 V DC na 11 kV 16,7 Hz AC
Stadler Allegra ABe 8/12 na čele vlaku z Arosy
Zrekonštruovaný priestor železničnej stanice Arosa
Pohľad na odstavné koľajisko a depo na konci elektrickej železnice Chur - Arosa
Interiér koncovej stanice Arosabahn-u
Koncová stanica Arosa s mimoúrovňovým priechodom k visutej lanovke
Architektúra železničných staníc dotvára celkový dojem z regionálnej trate do Arosy
Monumentálny Langwieser Viadukt na trati do Arosy
Trať Chur - Arosa bola vybudovaná v roku 1914 ako elektrifikovaná s napätím 2400 V DC
Pôvodná železničná stanica po rekonštrukcii
Pri príležitosti 100. výročia vybudovania trate boli zrekonštruované pôvodné železničné stanice do rozprávkovej podoby
Trasa regionálnej železnice vedie cez niekoľko vysokých mostov a 19 tunelov
Regionálna trať medzi mestami Chur a Arosa je dlhá 25,7 km
Depo Arosabahn v meste Chur
V meste Chur sa regionálna železnica Arosabahn správa ako tram-train, pričom na prichádzajúci vlak sú vodiči upozorňovaní dopravnou značkou "pozor, električka"
Pohľad z okna vozňa "tram-trainu" na ulicu, po ktorej prechádza vlak
Prvú časť trasy (v meste Chur) vlak prekonáva v hlavnom dopravnom priestore ulíc a na niektorých miestach dokonca zdieľa s autami jeden jazdný pruh
Nástupná stanica železnice pripomína skôr zastávku električky
Nástupná stanica elektrickej železnice z mesta Chur do strediska Arosa - Arosabahn (ChA) - sa nachádza medzi stanicou "veľkej" železnice a terminálom MHD
Nákladná doprava sa na RhB často rieši privesením nákladných vozňov k osobnému vlaku
Regionálna železnica prechádza mestom ako električka
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie