na tom autobuse nie je system BUSE, ale nejaky "mercedesovsky" a neviem preco vtedy nemal aj ciel nahodeny, pretoze predtym som ho vzdy videl aj s cielom (je to aj v galerii na fotkach)
Mal by som otázku: To Conecto, čo je v tom novom update má nahodené iba číslo. Znamená to to, že nemáte BUSE alebo to, že v tomto voze ešte nebolo nahodené ale že sa tak stane, či už stalo.
Inak zníženie cien je veľmi pozitívne a hlavne dobrý marketingový ťah. Je jedno že iba o korunu avšak ľuďom išlo po dlhom čase niečo s cenou dolu. Keď si zobereme, že benzín id stále len hore, hádam dostanete viac ľudí do MHDčky. Aspoň dúfam, že to bude mať ten efekt a čiže aj prínos pre životné prostredie.
nedavno som cital v novinach, ze po zruseni muzea hist. vozidiel sa v kratkom case premenuje aj prilahla zastavka...nevie niekto ako sa po novom bude volat a kedy sa tak stane, resp. ci sa tak uz stalo?
predpokladam, ze sa premenuje aj zastavka Krajsky urad, ked od noveho roka bude tento urad (alebo iny?) zruseny...
V Nitre bude od 1.1.2004 lacnejšia MHD o 1,-Sk, to znamená, že sa zníži cena jednorázového cestovného kístka u vodiča z 15,-Sk na 14,-Sk a cena jednej jazdy na čipovú kartu z 11,-Sk na 10,-Sk.
dotacie nedostava DP ale mesto, ktore ma DP. Rozdiel tam samozrejme je. SADky dostavaju (cez KU, resp. VUC) cca 1 mld Sk na celu dopravu, a v mnohych rokoch ani supa na kapitalove vydavky.
Aky to rozdiel oproti zelezniciam, tym stat doplaca celu stratu z vykonov vo verejnom zaujme, hoci pozadu.
V BB je to tak, ze MHD prevadzkuje BBDS. Mestska spolocnost kupuje vozidla za dotacie a prenajima ich BBDS. Co sa tyka beznych dotacii, az do tohto roku sa dotacia rovnala prispevku od statu, hoci rozsah zliav bol vyssi (bezplatna preprava sprievodcu kocika, bezplatna linka pre dochodcov a vyhody pre darcov krvi). Az tento rok mesto zaplatilo nieco navyse za extra zlavy.
Banska Bystrica patrí pod SAD-ku, a k tým dotáciam, nerozumiem tomu, prečo by mali byť cestujúci mhd-čkou v Nitre ochudobňovaní len preto, lebo mhd-čka nepatrí pod mesto, dotácie sa dávajú zo štátneho rozpočtu a nie z mestského.Tie obrovské rozdiely nie sú spôsobené len vyššou nákladovosťou na trolejbusy a električky. P.S. Obrovské rozdiely v dotáciach nie sú len za rok 2002 ale aj za všetky predošlé, a aj ľudia v Nitre platia dane..........
Zákon o štátnom rozpočte poznám na 100 %.Rozdiel je však v tom,že napr. v Bratislave,Košiciach,Prešove a Žiline sa jedná o Mestské dopravné podniky ! Ich majoritným majiteľom je mesto,kdežto v prípade Nitry sa jedná v momentálne ale aj v minulosti o vlastníka iného a nie mesta.Podstatné v prideľovaní dotácií je aj tá skutočnosť,ža Nitra nemá a v dohľadnej dobe ani nebude mať ekologickú ( rozumej elektrickú ) trakciu.O B.Bystrici sa zámerne nezmieňujem,preretože sa v ich momentálných majetkových vzťahoch nevyznám.
P.s.Za prípadné preklepy sa vopred ospravedlňujem.
MHD mô~e bye skvelá ale tá stránka je úplne rovnaká ako kazdá iná stránka na wape mimochodom viete niekto stránku na prímestské a dia>kové linky?
Keby bola táto stránka taká ú~asná tak sú tu aj odkazy na SAD & }SR a mo~no aj nejaké TAXIslu~by len to>ko k tej dokonalosti
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe