Neviem síce čo myslíš pod pojmom čidlá otvorenia dverí, ale minimálne na palubke sa im rozsvieti že sú dvere otvorené, takže niečo tam musia mať. Ak si myslel zastávkovú brzdu reagujúcu na otvorené dvere, tak MB má iba manuálnu zastávkovú a Karosa nemá žiadnu, i keď minimálne ochranu na neotovorenie dverí by mala mať.
Osobne si myslím že WiFi je už štandartom nových autobusov, no zároveň prišla minutu po dvanástej, kedže už väčšina ľudí má dátové balíčky, takže je malá časť ľudí ktorá WiFi využíva v MHD (viem v prímeste a diaľkovej to zvyknp využívať ľudia na väčšie prenosy) a pomohla by prípadne cudzincom s inou SIM kartou. (I ked aj napriek fušeráckym praktikám mobilných operátorov proti rušeniu dátového roamingu v EU, sú dáta v rámci EU pomerne lacné a bežne keď idem do zahraničia tak mám dáta zapnuté a na obyčajné pozeranie trasy, CP a nejaký chat mi uplne stačí aj ten menší balíček na deň ponúkaný v zahraničí našími operátormi)
Tak ja neviem. Na 443JT som osobne pridával hlasitosť niekoľko dní po zaradení, odvtedy by mala byť OK. Kedy sa Ti zdalo, že to bolo potichu? Teraz niekedy?
To sa síce nemenilo, ale minimálne by sa mohol zmeniť dizajn schémy, lebo henten je strašne zastaralý. Iné sekcie imhd.sk (myslím tie väčšie, krajské mestá) majú pekné farebné a Nitra stále túto zastaralú.
Ešte k 443JT, je to bývala predvádzačka z roku 2014. Vôbec jedna z prvých E6 NB12 a NBG12 asi aj prvá s E6tkou. Toto má SOR trocha divné, že jeho predvádzačky sú vo väčšine v základnej výbave (bez klimatizácie, plastové sedačky(tie sú sice na objednavku, ale aj tak), bez skla na kabíne...), zatiaľ čo konkurencia často krát ukazuje predvádzačky v plnej výbave, aby si podniky mohli pozrieť čo dokážu dať do svojích vozov.
na 443jt sor trochu setril nie? su vam tie sedacky pohodlne?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dingo