Ja len nerozumiem ako moze autobus 31 chodit do polovice mesta. Ved to je postavene na hlavu. Ked chcem ist niekam inam, tak musim prestupit a platit za dalsi spoj. Okrem toho spod Zobora nechodi tolko autobusov na Klokocinu... a naopak tak neviem preco ho skratili na polovicu. Inak som chodil tym busom dost casto a nebo az taky nevytazeny tak nevidim dovod preco tu polovicu cesty odsekli. Aj tak konci pri Mlynoch a potom musi ist niekde prec a rovnako minie benzin ako keby pokracoval dalej... to je teda uspora! O co vlastne islo ludom ked spoj odstrihli v polovici? Taky spoj hadam nie je ani v Ugande
Kami
Bezne prestavky na konecnej oznacuju miestni ako "prestoj". Aspon na jednej konecnej treba mat prestavku aby sa vyrovnalo meskanie, vodic mohol skontrolovat vozidlo, vyrovnal sa grafikon a podobne. Bezne to byva 10-15 minut na cele kolo. Inak by raz chytil meskanie a lietal az do BP (bezpecnostna) a aj z tej by mal mozno 10 minut (ak vobec).
V primestskej sa ako prestoj oznacuje ked ide vodic aj s vozom do garaze, cize aspon na hodinu.
Nie je na skodu opat pripomenut, ze SAD Nitra ako dopravca zabezpecuje mestsku, primestsku a dialkovu dopravu. Na to ma k dispozicii urcity vozovy park. Je to jeden balik a ten rozdeluje podla potreby. Tak sa v MHD moze ocitnut C 734, ci LC 735 a naopak v primestskej B732. Kazda z doprav ma viacmenej samostatne hospodarenie (aspon analyticky) a presun spojov medzi nimi by sa urcite urobil zaroven s presunom vozidiel.
Romi: vobec neuvazuj nad rusenim dedinskych liniek. Skor sa zamysli, co sa da zmenit v ramci mesta. Ako zmenit trasy, intervaly, nasadzovane vozidla a podobne. S existujucim vozovym parkom.