Pri pomalom cuvani sa síce vlečka nevlní, ale existuje možnosť, že si vlečku zamkneš aj na NB aj na NS. Tlačítko asi 2 alebo 3 vedľa bateriaku, neviem teraz presne.
Áno, presne takto to bolo myslené, pdf pre jednotlivé linky, ak to nebolo v jednom súbore. Medzičasom sa mi niečo z toho podarilo stiahnuť a zbytok mi už poslal jeden ochotný kolega, tak už nemusíš posielať. Ďakujem Ti ale aj veľmi pekne za ochotu
Všetky tieto cestovné poriadky mám a pošlem, len sa musí skončiť aktuálny pracovný blázinec (prosím o trpezlivosť).
Ale dúfam, že si rozumieme. Hovoríme o linkových CP vo formáte ako sa používajú v knižných CP, ale sú to jednotlivé PDF jednotlivých liniek, nijak dohromady nepospájané ako ucelená knižka.
Zaujíma ťa fotenie. Osobne odporúčam zájsť na zastávku Gorazdova a tam si niečo pofotiť. Jazdia tam všetky spomínané typy a navyše sa jedná o úsek s nízkou premávkou. Najlepšie v pracovné dni, kedy sa kĺbákov vyskytuje veľa.
Najčastejšie sa NB 18 vyskytuje na L32 , NB 12 na L24 a BN na L11. Kĺbové autobusy premávajú aj cez víkend. Odporúčam zastávku centrum mlyny ale v dopravnej špičke tam je dost áut. Dalej zastávku Mikovíniho alebo Andreja Hlinku ,Centro
Dobrý deň, chcem by som sa v blízkej dobe vydať do Nitry si odfotiť nejaké tie autobusy MHD. Najmä SOR NB 18, NB 12 a BN 9,5. Na akých linkách sa najčastejšie vyskutujú ? A v aké dni ? Predom ďakujem.
Náhodou nemáš k dispozícii aspoň pdf verziu knižného cestovného poriadku Transdevu platného od 1.1.2022 (prvý CP nového dopravcu v NR) a prvý CP nového dopravcu v Trenčíne (platný od 1.9.2022) ? Prípadne ešte ročník 2022/2023. Ak áno, poslal by si mi ich prosím na email uvedený v príspevku #23570 ? Ďakujem.
Toto nie je dobrý nápad. Považská ulica je polovicu prevádzkovej doby pre autobusy neprejazdná pre divoké parkovanie. Preto sa tam jazdí len v čase 7 - 17 a aj to len výslovne z dôvodu existencie domova sociálnych služieb. Ak by tam ten nebol, nie je dôvod sa tade "prebíjať", ostatné zastávky oblasť plne pokrývajú.
Predstava, že by L33 jazdila inak ráno, inak cez deň a inak večer, je komplikáciou, ktorá nestojí za žiadny benefit.
Z návrhov. Dalo by sa viesť linku 33 po Partizánskej až na Považskú a ďalej na Viničky? Zriadiť by sa tam zišlo novú zastávku ako je ten dlhší úsek chodníka. Obslúžili by bytovky v podstate priamo pod oknami a Považská by získala spojenie s Rybárskou a Tescom. Opačný smer po súčasnej trase cez Zvolenskú.
No... zas čakať 9 minút nepovažujem za zločin proti ľudskosti Ale áno, pointu som pochopil.
Aj keď ono by stálo za to skôr lepšie preložiť linky na tomto úseku, ako pridávať ďalšie spoje plátajúce dieru.
Tá čerpačka aj mne pripadá ako premárnená príležitosť. Možnosť spojenia jej výstavby s (konečne) normálnym obratiskom v Janíkovciach napadla okamžite aj mne, keď som zistil. že sa stavia. Na môj následný dopyt na meste som sa však už dozvedel, že projekt je pochopiteľne uzavretý a nedá sa doň zasahovať. Vopred sme o plánovanej stavbe nevedeli.
Tento týždeň som si to tam bol pozrieť, ale s autobusom sa tam nedá otáčať ani náhodou. Veľká škoda...
Máme niečo nové k el.tabuliam na zástavkách ?
Už dva roky mesto rieši body napojenia na el.sieť.
Reklamné stojany od euroAWK pribúdaju po meste ako huby po daždi a tam zjavne problém napojiť sa nemajú.
Aktuálne 12:28 zastávka Centrum, Mlyny smer Chrenová, stojí tu niekoľko cestujúcich čakajúcich na spoj. Dve panie pri označníku sa rozprávajú, že ďalší spoj ide až 12:37 a nie sú potešené. Údaje k mojej predchádzajúcej diskusii.
Tak ma napadlo, L19, v Janíkovciach nám vznikla nová ČS neďaleko konečnej, nedal by sa tým vyriešiť problém otáčania v križovatke? Viem síce to tam roky funguje bez nejakých škodových udalostí, resp. dopravných nehôd, ale možno je otázka času kedy to tam niekto napáli do autobusu, nakoľko autá od Čechyniec neraz začínajú brzdiť z 90/100km až na úrovni tabuli, pripadne ďaleko za ňou.
Síce v Janikovciach nebýva veľa času na prestávku, ale pre vodičov možno ďalšie plus, ak by vedel v rýchlosti využiť toaletu. V kilometroch by to nejaký zásadný rozdiel nebol, je to otázka možno 200/300m. Ale jedná sa hlavne o bezpečnosť.
L8 o 12:18 na tom mi celkom záleží. Ukončenie vyučovania na stredných školách v Mlynárciach najmä na začiatku a konci školského roka je 12:05. V týchto dňoch je spoj linky 21 veľmi vyťažený a navyše niektorí pokračujú na PAD od Andreja Hlinku, Centro (takto by jazdil priamy spoj). Ďalším dôvodom, a o tom viem z pozorovaní a počtu čakajúcich na spoj, je diera na trase Centrum, Mlyny - Gorazdova od 12:22 do 12:37. Spoj by ju skátil. Jedine, ak by sa tu plánoval doplniť nejaký spoj o ktorom neviem. Netaktová poloha je tam z dôvodu obratu na ďalší spoj. Kľudne sa dá spraviť aj poloha 12:20, minúta na konečnej je ale asi málo.
L14 rozumiem týmto dôvodom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Patrik_o