Dingo mal celkom zaujímavú otázku podľa môjho názoru. Keby do Nitry prišli napr. SOR NS 12, bola by možná prestavba jedného autobusu na cyklobus? ktovie ako to vôbec bude---
Ak by skutočne platilo,že víťaz dostane čas na obnovu vozového parku a bolo by to napríklad obdobie 12-tich mesiacov, tak by Cyklobus celkom kludne ešte sezónu ´20 odjazdil...
Ako fanúšik tejto rady by som ho videl ešte rád dymiť po meste,ale ako realista a zorientovaný člen rodiny si nahlas prajem,aby sezóna ´20 bola jeho naozaj posledná...
Z titulu dostupnosti náhradných dielov,záujmu firmy investovať a v neposlednom rade aj morálneho hladiska...
...a to som velký fanúšik a milovník rady 700...kvoli týmto autobusom som išiel za volant...
Dekle otvorené do cesty, stojí tam, v jazdnom pruhu... keby tam nestál, tak ani z auta nemusí byť vidieť, že tam niečo z toho autobusu trčí. A navyše stojí krížom cez plnú čiaru a zakrýva dopravné značenie... VP sk. D.
Dnes som tak prechádzal po Chrenovskej smerom na obchvat a zaujalo ma, že je v smere na Jeleneckú v kruháči vymaľovaný prechod a rozostavané kuželky, že tam ledva prejde osobák. Ako to má zvládnuť mestský autobus? Chodia cez amfiteáter, ako 2ka?
A ako sa inak teraz vedie štatistika, keď môže niekto nastúpiť s lístkom zakúpeným u šoféra z iného vozidla prípadne so SMS lístkom? Myslím že tie hodnoty sú posledné roky aj tak irelevantné. Každopádne verím že nové vozidlá budú vybavené týmto systémom a vyrieši sa tento problém.
Ešte mi napadá, vie vôbec to R&G rozoznať že je aktivovaný dopyt?
Nadviažem návrhom, ktorý som Ti chcel predložiť aj osobne – bolo by možné tento model zľahka poupraviť a na vozidlách s dopytom namiesto otvorených dverí vyžadovať ako podmienku potvrdenia obslúženia zastávky spolu s polohou v zóne zastávky práve aktivovaný dopyt? Aj keď sa dvere neotvorili, zastávka bola obslúžená, teda na vnútornom transparente sa zobrazí linka a smer a pri pohybe ďalšia zastávka naskočí v podstate hneď. Ak by to narúšalo štatistiku (napr. keďže nemáme APC, otvorenie dverí a následné NEoznačenie lístka považuješ za znak výstupu), vyvráť mi tento nápad. Napriek tomu verím, že za odskúšanie na nejakom šotovoze so stálym majiteľom, ktorému by to bolo v slovenčine vysvetlené, by to stálo.
Lenže architektúra nášho systému je iná. Potvrdením obslúženia zastávky je výlučne vozidlo nachádzajúce sa v zóne zastávky a súčasne otvorené dvere. Manuálne potvrdenie zastávky tento stav nenahrádza. Naopak, manuálne potvrdenie zastávky sa vníma ako nesystémový zásah. Z ručne potvrdenej zastávky sa napríklad do štatistiky nezaznamenáva čas odchodu.
Nič by to neriešilo. Manuálne potvrdenie zastávky vodičom sa nerovná signálu otvorených dverí. Niektoré veci by sa týmto postupom vyriešili, iné problémy by zase vznikli, väčšia časť správania systému by sa nezmenila vôbec.
Zvyšné veci, ktoré opisuje Toom vyplývajú z toho, že voz 166CE nedokáže registrovať otváranie dverí. Je to v priebehu rokov viackrát riešený problém, ktorý sa vyriešiť žiaľ nikdy nepodarilo. A vzhľadom na prebiehajúci tender na dopravcu, vek vozidla a tým pádom jeho skoré vyradenie, sa to už zrejme nikdy nepodarí a dojazdí tak ako je.
Na 166CE si už niekto trpezlivý našiel čas a je to opravené.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ričard