Reakcia na: dingo #22463:
183CX má dnes pán ..... a robí službu 12/3, ktorá v popoludňajšej časti vykonáva spoje linky 22. S pánom ..... mám aj ja osobne zlé skúsenosti, už som s ním veru zažil aj jazdu o 2 minúty skôr aj s otvorenými dverami. Škaredé veci som počul aj od kolegov.1) Pán ..... má od minulého roka pridelený plyňáčik 183CX, na ktorom mu firma nekontroluje spotrebu plynu. Preto jazdí za každých okolností na plný kotol – aj keď nie je treba.
2) Jazdu s otvorenými dverami si u pána ..... pamätám, bolo to v jeden nedávny pondelok na linke 7, veru nepáčilo sa to ani dverám, ani gaštanom.
3) Vodohosp. stavby nie je zlá zastávka. Ak si pán ..... nedokáže odsledovať zastávku včas, je zlý vodič. Navyše, v obci už zdravú dekádu platí päťdesiatka.
4) Áno, málokedy by čakal na vlak – pán ..... by teoreticky nemusel zastaviť, aj keby išiel s dvojminútovým náskokom, lebo... prečo by mal?
Ak v tomto príspevku pán ..... nájde, nech si ho vytlačí a pripne na slnečnú clonu – aspoň bude mať vo voze ešte o kus bordelu viac.
henko151
2.Problém je že pokiaľ sa autobus pohne tak dvere už zavrieť nejdú bez opätovného zastavenia, takže pán šofér zjavne chcel stihnúť zelenú a vykašlal sa preto na bezpečnosť cestujúcich.
3.Morálne isť 60 je podľa mňa v poriadku, ale myslím že by šofér mal predvídať že možno tam za rohom bude cestujúci a preto by mal dostatočne skoro stiahnuť nohu z plynu, predsa len to nejazdí prvýkrát.
4.Pokiaľ mu teda cestujúci nenaznačil že nechce isť s ním, tak zastaviť mal.
Môj osobný názor na daného pána je taký že síce počul som od ostatných rôzne zlé skúsenosti, ja osobne mám iba dobré. Viackrát vďaka nemu som stihol prestup, kedže sa nebál šlapnúť a meškanie dobehol. Horšie však je že pri ňom sa to stáva aj opačne a častokrát chodí aj vopred, kde by som ja osobne bol za 20 sekundovú toleranciu, lebo 1 minuta je strašne veľa, hlavne v meste kde ide MHD na väčšine úsekov raz 30-60min