Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: henko151 #22250:
Hm, v Břeclavi ale na MHD nie sú OmniCity ale CityWide a to max. pol roka staré. A kúpené na základe dobrých skúseností s InterLinkmi a OmniExpressom na prímeste. Že by to už hrkalo? No, keď budem mať cestu, preveziem sa.
Reakcia na: S499.1023 #22249:
V Breclavi som s tým isiel a dosť sa to hrkalo aj napriek nízkemu veku. Samozrejme ze určitý faktor tam hra aj stav ciest a ako sa k tomu správa vodič. Ale tak Scania je pekný autobus, možno aj kvalitný ale možno niekde v Švédsku alebo Nórsku. Ale s týchto v Breclavi som nemal dobrý pocit.
Reakcia na: henko151 #22248:
Keďže s tými 7700 boli v Ženeve také skúsenosti, aké boli, dopravca spravil veľmi dobre, že ich nevzal.
BKV mal už 150 fungloviek B7700A, takže aj dostatok skúseností a servisné zázemie.
Scania OmniCity je hrkálka?
Reakcia na: dingo #22247:
Tak zase kupovať ďalšiu značku do NR s ktorou nemáme absolutné skúsenosti by bola blbosť. Ale myslel som tie jazdenky z Genevy čo tu boli na testoch a potom skončili v Budapešti.

Čo sa týka nových autobusov tak asi najradšej by som tu videl Solarisy alebo MANy, podľa mňa tieto značky ponúkajú slušné autobusy za vcelku rozumný peniaz a hlavne v Nitre majú skúsenosti s nimi. Za to na druhej strane Ivecu moc nefandím, kedže po tom čo som videl v Brne ako to nevládze to kopcov, neviem čo by to robilo tu. SORky nie su zlé, ale myslím že iba NBčky, ale tam mi trochu prekáža ten neprechodný interiér. Uvidíme ako budú vyzerať nové NS18, ale tak dúfam že zase sa nevydáme na cestu overovacej série ako to bolo v prípade NB18. Potom sú ešte Scanie ktoré sa v posledných rokoch predrali na CZ trh, ktorý je podľa mňa dosť podobný ako náš. Avšak, tam mi vadí aké hrkálky sú to. A ešte čo posledné spomeniem je MB, ale tam by sme mohli ostať tak pri Conecte s nejakou základnou výbavou, čo by asi aj tak vyzeralo.(hlavne ono tie MB mi prídu dosť precenované autobusy)
Reakcia na: henko151 #22246:
hentie 7700 nepoznám, ale volva su super mne sa páčia tieto https://www.volvobuses.de/de-de/our-offering/buses/volvo-8900.html ale viem, že v Nitre to je nereálne
Reakcia na: Ričard #22241:
Euro 3 a najhoršia norma? Dobre si má rozosmial. Kĺbový medveď aj 551CA su Euro 2. Euro 3ku má taktiez veľa autobusov ako Citaro, B952E...takze emisné su to normálne autobusy.
Van Hooly nie su zle ale su nepraktické, chcelo by to niečo s lepším interiérom. Osobne má mrzí že sme miesto Van Hoolov nebrali tie Volva 7700A. Tie by mohli byt ešte dobre vozy.
Reakcia na: Ričard #22238:
Aj Vám veľmi pekne ďakujem za odpoveď a zoznam odchodov s pravdepodobnosťou nízkopodlažného vozidla, skúsim sa tým riadiť 🙂
Reakcia na: henko151 #22237:
Veľmi pekne ďakujem za Vašu odpoveď 🙂 Teraz mám jasnejšie ako to funguje.
Reakcia na: Ričard #22241:
hej cyklobus nema euro3 ani zďaleka. vanhooly by mohli ísť preč, ale naraz to určite nebude. keď aj karosa nech aj vanhooly ? (robim si srandu viem v akom je stave)
Reakcia na: dingo #22239:
A áno, čiastočne nízkopodlažný = BNky, Scanie..
Reakcia na: dingo #22240:
Jáj, bodaj by šecky išli už na svoju cestu do ‘krajín s nižším HDP’... teraz majú 16, ale ani nejde o vek a kilometre, ale sú to vozidlá s najhoršími emisnými normami (možno cyklobus má horšiu ako Euro 3), ten výkon je hrozný, hlavne v zime, a niečo tak nepraktické ako trojdverový kĺbový autobus na mestskej hromadnej doprave, hlavne na linkách 2 4 32. Na 12 21 27 to nie je problém, ale pri počte turnusov asi nemôžeme nechať na 2 4 32 prednostne Sorky a medveďa, nestačili by...
Reakcia na: henko151 #22237:
Nech aj spravia "maximalne 15 rocne busy" a podobne. Bude na papieri napisane "mame iba busy novsie nez 15 rokov" a tie 19 rocne vanhooly si nevsimajte, nevyradia ich, minimalne nie vsetky naraz.
Reakcia na: Ričard #22238:
Čiastočne nízkopodlažné = nízkopodlažné alebo s klasickou výškou?
(myslím sorky BN)
Reakcia na: Lululka11 #22236:
Uvediem odchody od 7:00 do 19:00 zo zastávky ZŠ Krškany smer Gorazdova:

A – pravdepodobne pôjde nízkopodlažný autobus
B – pravdepodobne pôjde nízkopodlažný kĺbový autobus
C – nemusí, ale môže ísť nízkopodlažný autobus
D – nemusí, ale môže ísť nízkopodlažný, pravdepodobne kĺbový autobus
E – takmer určite nepôjde nízkopodlažný autobus

7:18 A
7:38 C
7:58 D
8:33 A
8:53 C
9:33 A
9:53 A
10:33 E
10:53 A
11:33 A
11:53 E
12:33 A
12:53 A
13:18 C
13:38 A
13:58 A
14:18 C
14:38 A
14:58 A
15:18 C
15:38 A
15:58 B
16:18 A
16:38 C
16:58 A
17:18 A
17:38 A
18:18 A
18:46 A
Reakcia na: Lululka11 #22236:
Zdravím, skúsim sa vyjadriť ako nekompetentná osoba, ktorá sa ale vyzná v problematike.

To že nie je garantovaný nízkopodalžný voz neznamená ešte že by nemohol isť, avšak nie je to isté. A kedže 14tku robia v tom čase zväčša delené turnusy (To sú také turnusy, ktoré jazdia iba cez špičku), tak na tieto spoje sú vypravované staršie autobusy ktoré nemusia byť nízkopodlažné. Je to z toho dôvodu aby takéto staršie autobusy najazdili čo najmenší počet km resp. aby tie nové autobusy mohli byť vypravené na turnusy ktoré jazdia celý deň 😉

Či sa dá situácia riešiť, to neviem posúdiť, kedže momentálne často vidím aj na nízkopodlažných spojoch vysoké autobusy. Ak by sme ale brali do úvahy že na nízkopodlažných jazdia iba nízkopodlažné, tak by sa to možno dalo vyriešiť presunutím nízkopodlažného autobusu z inej linky aspoň na dve kolečka (netuším či by to šlo aj po stránke bezpečnostných prestávok a pod.).

Pridanie znamienok len tak bez toho aby sa niekde ubralo si myslím že bez toho aby prišla dodávka nových autobusov je nemožné.

Avšak stačí nám dúfať že mesto v novej zmluve od 2020 dá do podmienok čisto nízkopodlažný a klimatizovaný vozový park s max vekom do 15 rokov.

Tak vyjadril som sa, avšak počkajte si skôr na Vladimírovu odpoveď ktorý je asi viac kompetentný na vyjadrenie sa.
Dobrý deň,chcela by som sa spýtať, či by bolo možné označiť aspoň niektoré spoje autobusu č.14 počas pracovného týždňa ako nízkopodlažné (smer Chrenová,Gorazdova, aspoň medzi 12.tou a 15.tou hodinou). Pretože bývam v Krškanoch a cestujem do mesta so synčekom v kočíku. Jediný spoj, ktorý chodí označený ako nízkopodlažný je č.12 a tá keďže ide až z Ivanky p. Nitre,je často veľmi plná a ja nám problém dostať sa do nej s kočíkom, mnohokrát do nej ani nemôžem nastúpiť, taký je plný. A ostanem stáť na zastávke a musím čakať na ďalší spoj, čo je dosť obtiažne s malým bábätkom. Preto by som veľmi rada využívala autobus č. 14, ktorý nám tiež chodí,pomerne často býva nízkopodlažný a bývava prazdnejší. Ale keďže tieto spoje počas pracovného týždňa nie sú označené ako nízkopodlažné, nemôžem sa na ne spoliehať,že do nich dokážem nastúpiť bez pomoci iných. Verím, že by toto označenie mohlo pomôcť viacerým mamičkám.Vopred veľmi pekne ďakujem za odpoveď a pomoc.
Reakcia na: Ričard #22234:
Viem, že je to R&G ale to sa tak zle prekladá?
Reakcia na: dingo #22233:
R&G Mielec je totiž poľská spoločnosť. Nielen Topoľčany zápasia s prekladom, ale aj napríklad Žilina. Ak si si tam všimol tú vymoženosť že “Odjazd za: x min.” tak aj to je po poľsky. Po slovensky je Odchod o. A pokiaľ viem, aj naše strojčeky ešte v rámci menu zobrazujú Wysiełanie hłasenia a Kursówka...
Prečo majú v TO stále panely po poľsky? ?
Reakcia na: Ričard #22230:
Tu to nezávisí na roku výroby, ale na tom, či sa pravidelne klimatizácia čistí...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.