Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
pokial viem pri 698gx sa aj STK robi na tri krat.
Reakcia na: henko151 #22099:
Veď ani nemajú čidlá otvorenia dverí... tam je Wi-Fi číro futuristickým prvkom z 22. storočia ?
Reakcia na: Fifo26 #22098:
Zároveň sú to aj najväčšie šerble z klbových, minimálne prvý menovaný.
Reakcia na: Vladimír #22096:
Môžem sa spýtať? Na 698GX a 166CE sa neplánuje WiFi? Ja to tam nepoužívam, ale sú to asi jediné kĺbové busy bez nej.
Reakcia na: Vladimír #22096:
v pondelok konkrétne. Keď už tam nahodia hlásenia tak nech aspoň skontrolujú kvalitu a hlasitosť
Reakcia na: Toom #22091:
Tak ja neviem. Na 443JT som osobne pridával hlasitosť niekoľko dní po zaradení, odvtedy by mala byť OK. Kedy sa Ti zdalo, že to bolo potichu? Teraz niekedy?
Reakcia na: Toom #22090:
Predĺženie L4 na Kmeťovu bolo v roku 2012 a spolu s ním aj ďalšie zmeny na iných linkách.

Nateraz poslednou zmenou linkového vedenia bolo zavedenie zachádzok L30 na Považskú a k Poliklinike Chrenová v roku 2013.
Reakcia na: N/A #22087:
To sa síce nemenilo, ale minimálne by sa mohol zmeniť dizajn schémy, lebo henten je strašne zastaralý. Iné sekcie imhd.sk (myslím tie väčšie, krajské mestá) majú pekné farebné a Nitra stále túto zastaralú.

Ešte k 443JT, je to bývala predvádzačka z roku 2014. Vôbec jedna z prvých E6 NB12 a NBG12 asi aj prvá s E6tkou. Toto má SOR trocha divné, že jeho predvádzačky sú vo väčšine v základnej výbave (bez klimatizácie, plastové sedačky(tie sú sice na objednavku, ale aj tak), bez skla na kabíne...), zatiaľ čo konkurencia často krát ukazuje predvádzačky v plnej výbave, aby si podniky mohli pozrieť čo dokážu dať do svojích vozov.
na 443jt sor trochu setril nie? su vam tie sedacky pohodlne?
Reakcia na: Toom #22091:
Nevravím, že s tebou nesúhlasím, ale okrem 443JT by som to isté spravil vo všetkých vozidlách. Príkladom je Vanhool 331EZ – tam je to fajn.
keď už uviedli do prevádzky 443JT, nech aspoň na ňom nastavia poriadnu hlasitosť hlásenia zastávok a nie šušťanie s 3% hlasitosťou ? to snáď nemyslíte vážne toto
Reakcia na: N/A #22087:
pokiaľ sa nemýlim tak poslednou zmenou čo sa linkového vedenia týka bolo predĺženie linky 4 z železničnej stanice na Kmeťovu cez Čermáň - 2012 alebo 2013
Reakcia na: Vladimír #22088:
Tak to klobúk dole. ?
Reakcia na: N/A #22087:
Nie, nemenilo.
Od roku 2014 sa v nitrianskej MHD vôbec nemenilo linkové vedenie? Pozerám sa, že najaktuálnejšia schéma je z roku 2014. ?
Tá sorka bola 2 dni predtým, to som celý deň chodil po vonku
mám zlé nastavenia tak som zaostroval na ľudí a nie na autobus, fotiek mám asi 7 a to som nafotil všetko naraz, iba medzi 166ce a 698gx 20 minutova pauza.
Reakcia na: Fifo26 #22083:
Celý deň si fotil rozbehy?
zíjsť haha, bol som unavený po celom dni
Reakcia na: Fifo26 #22076:
Ak ťa zaujímajú pokazené kĺbové Sorky, mohol si vyjsť tých 274 metrov a pozrieť sa, ktorá to je... dal by si nejaký rozbeh z Nedbalovej a hneď by si aj vedel, či je kĺbová alebo nie. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.