Tak ja neviem. Na 443JT som osobne pridával hlasitosť niekoľko dní po zaradení, odvtedy by mala byť OK. Kedy sa Ti zdalo, že to bolo potichu? Teraz niekedy?
To sa síce nemenilo, ale minimálne by sa mohol zmeniť dizajn schémy, lebo henten je strašne zastaralý. Iné sekcie imhd.sk (myslím tie väčšie, krajské mestá) majú pekné farebné a Nitra stále túto zastaralú.
Ešte k 443JT, je to bývala predvádzačka z roku 2014. Vôbec jedna z prvých E6 NB12 a NBG12 asi aj prvá s E6tkou. Toto má SOR trocha divné, že jeho predvádzačky sú vo väčšine v základnej výbave (bez klimatizácie, plastové sedačky(tie sú sice na objednavku, ale aj tak), bez skla na kabíne...), zatiaľ čo konkurencia často krát ukazuje predvádzačky v plnej výbave, aby si podniky mohli pozrieť čo dokážu dať do svojích vozov.
keď už uviedli do prevádzky 443JT, nech aspoň na ňom nastavia poriadnu hlasitosť hlásenia zastávok a nie šušťanie s 3% hlasitosťou ? to snáď nemyslíte vážne toto
pokiaľ sa nemýlim tak poslednou zmenou čo sa linkového vedenia týka bolo predĺženie linky 4 z železničnej stanice na Kmeťovu cez Čermáň - 2012 alebo 2013
mám zlé nastavenia tak som zaostroval na ľudí a nie na autobus, fotiek mám asi 7 a to som nafotil všetko naraz, iba medzi 166ce a 698gx 20 minutova pauza.
Ak ťa zaujímajú pokazené kĺbové Sorky, mohol si vyjsť tých 274 metrov a pozrieť sa, ktorá to je... dal by si nejaký rozbeh z Nedbalovej a hneď by si aj vedel, či je kĺbová alebo nie. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
henko151