Mladenci:GO-je pravda,stane sa ze voz po GO jazdi 4dni a potom ide na"rehabilitaciu"sak co uz s nimi?Ja len ze nemaskuju klasiku.A nenadavajte mi na kamosov. #cheerful.Da sa nejak kontaktovat autor tejto stranky?Mam aj ja nejake fotecky.Poslite mi kontakt na 0907252891.Zdar nadsenci
Ono záleží od konkrétneho mieste a možností nadchádzania. V extrémnych podmienkach sú miesta, kde sa 15m bus nevojde, ale klbák áno.
A pokiaľ ide napríklad o také Karosy B961 (v NR nie sú), tak naši vodiči si ich tak pochvaľujú, že pri týchto vozidlách už vraj absolútne nerozlišujú, či je to sólo alebo klbák, pretože zadná časť v každej odbočke krásne kopíruje predok. Ale ja nie som vodič, neviem posúdiť.
Re #339 martin: Hehe... no na prešovské Ikarusy nenadávaj, tie majú na svoj technických stav primeraný vek Ja som tiež nechápel, že niekto na Slovensku môže v roku 2002 obnoviť park 15-ročnými autobusmi
No počul som o mechanikoch v nitrianskej Sadke všetko možné len chválu nie. generalku robíte osem mesiacov a ďalšie 4 mesiace si dáva šofér dohromady včetky tzv.male závady, ja len toľko!!!!!!!!!!!!!
Martin: pri GO plne suhlasim. Nastastie bystricania sa odbavuju len na dialkovych. Pri vymene cela (typ Karosa 900) niekedy vymenili aj pristrojovku, sedadla (roztahovatelne) a calunili steny.
No nazdar milackovia.Aby sme si rozumeli-vozidlovy park je priamo umerny dotaciam.Mercedesy su sice paradne ale ritolezectvo preziva furt.trojnapravaky ako je Man alebo MEDVED citaro SU TOTAL nepraktiicke,otoc na klokocine vlastne ani nie je otoc,je to len polkruh,preto ked sa dovali Man vsetci musia uhybat,aby sa babika otocila.Vandali by ho aj tak zrichtovali,tak je vlastne jeho stastim ze21.5nas opusti.Co sa tyka Ikarusov,tak mame panov frajerov v dielnach,lebo trilexy uz asi nemaju nikde.A toho bula co kupil tie creva z Presova za280 litrov-4kusky,toho bych kopol do"vecí".Zrali vsetko-naftu,olej,vodu,nervy.radost jazdit.Sak si ich aj vodici podavali ako handru.Karosy sa pomaly reparuju,osobne nie som fanusikom roserovskych generalok,ked je to 732 preco z nej robia taky hybrid?Oblbuju ludi?Ved laikovi to je jedno,kto to sleduje ten to odhali hned-kabina vodica,pristrojovka,sedacky,vsetko ostalo povodne.Akurat co calunici sa odbavili,to je fakt
Plonk: mne sa vodic na otacanie nestazoval. Vseobecne, kam prejde klbak, dostane sa aj 15m. Len si musi inak nadchadzat. Vsak rozdiel je aj medzi Karosou a Ikarusom. Ik vybocuje meter, 741 naopak. Oba typy su na 24 zastupene.
Sola sa otacaju na 21-2 metroch, klby 23-5 m a 15 metrove na 25 m. Nevhodne pre Nitru (a Slovensko vseobecne) je usporiadanie sedadiel 2+2 a fotobunka na zadnych dverach. Nitrancania nepoznaju ani dopytove otvaranie.
MAN som minule videl na l. 21 . Ked ma tie problemy s otacanim sa na konecnej-no neviem,neviem ci ma v NR zmysel bus s 3 napravami. Ved existuju aj klbove MAN- v Nemecku ich jazdi habadej.. Ked uz sme 1 nohou v EU tak preco by take nemohli byt aj u nas..
jak to tak vypada, po nitre by mali chodit obrnene autobusy s pancierovymi plechmi namiesto okien a na pasovom podvozku. Nemali by problem s otacanim na konecnej(l.24),ziadne problemy s vandalizmom, burackami. Cez tie zasvinene okna aj tak nevidiet a autobusi by boli pritom neznicitelne. Zdravim vedenie a cely kolektiv!!! Len tak dalej s nitraMHD na vecne casy!!!
na toho MANa som takmer zabudol. Len dufam ze budem v NR dlhsie. Nie ako v NZ (pol dna). V BA sa mi MAN vyhybal. Presnejsie, vyhybal sa mi ked som chcel fotit. Previest som sa stihol.
to prave neviem kam. Ak je to tam, co myslim, tak mi bude stacit 2 a 15. A uplne najlepsie pesobus (aspon podla schemy to tak vyzera). Dozviem sa v stredu.
Vdaka za info. Aspon viem smer jazdy, lebo podla zastavok by som mozno aj pobludil.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.