Možno, že to nie je veľmi reálne, ale mal by som jeden návrh. ? Počas nedávnych horúcich dní ma napadlo, či by nebolo možné pri generálnych opravách Karôs dosadzovať okná z exportnej verzie. Myslím si, že pokiaľ by boli zohnateľné letné cestovanie v nich by to značne spríjemnilo.
ivan
Takze skusenost potvrdzuje (v poslednej dobe Petrzalka, Zilina), ze napriek prvotnym protestom ako vyrazu neochoty k nejakej zmene, je pre obcana vyhodnejsie:
- prestupna tarifa
- maly pocet liniek s hustymi intervalmi (vysoky pocet liniek sa tazko synchronizuje)
- ekologicka doprava (staci sledovat boj B. Bystrice o navrat trolejbusov)
- spajanie z hladiska prepravnych narokov rovnakych casti mesta na ukor kratkych liniek konciacich v centre s vysokym narokom na odstavne plochy - to je moja vyhrada voci predlozenemu konkurencnemu navrhu
Pre Teba ako profesionala som nepriniesol nic noveho, ale ja si naozaj myslim, ze vec nie je az taka zlozita, Nitra nie je velke mesto a vytvorit slusny a prijemny model verejneho cestovania by nemal byt neriesitelny problem. V tom asi budeme tiez zajedno, ked ako najvacsi problem citim postoj vedenia mesta.