Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Poslal som ďakujem za pomoc s tým, a ako zistím že mi to zobrali?
Reply on: Dispecer #23407:
Ďakujem 😀
Reply on: arrivafanpage #23406:
Normálne... "Dobrý deň, mám záujem poskytnúť moje fotky na Váš web." A ideálne v ňom ku každej fotke doplniť textový opis. 😉
Reply on: Dispecer #23405:
A čo mám k tomu napísať?
Reply on: arrivafanpage #23404:
Pošli fotky na imhd@imhd.sk 😉
Reply on: Jan Vartas #23402:
a mám jemu poslať fotku keď chcem aby tu bola uverejnená? A ak áno tak ako?
Reply on: Jan Vartas #23401:
Opravené. 🙂 Jedná sa o fotky z TS Arrivy, ktoré boli pravdepodobne doručené bez celého exifu.
Reply on: arrivafanpage #23400:
Myslím, že Vladimír.
Dobrý deň kdo je tu správca?
Reply on: Toom #23398:
V čase kontroly sa závada neprejavila, vozidlo normálne hlási. Budeme sledovať ďalej.
204 má už asi 2 týždne hlásenie zastávok nastavené absolútne potichu. Nejaká porucha systému?
Reply on: irizar #23394:
Skús mi to vysvetliť raz aj tak Ťa nepochopím, chápeš? Nič Ťa do môjho chápania - nechápania. Chápeš, či chrápeš?
Reply on: john.sp #23389:
Citujem z interného predpisu s ktorým je každý vodič oboznámený:
"Nepovolený náskok oproti cestovnému poriadku vodič eliminuje zastavením na najbližšej zastávke. Znižovať náskok oproti cestovnému poriadku zbytočne pomalou jazdou na obtiaž iným účastníkom cestnej premávky nie je dovolené."
ja som skôr za to, aby čakali na zastávkach do času odchodu a potom medzi zastávkami jazdili rýchlo a nezdržovali premávku.

nemohlo by sa však šikanovať vodičov za spotrebu.
Reply on: pešiak #23391:
Ono vacsine ludi by to stacilo vysvetlit raz, len ty si bohviepreco mal problem to pochopit.
Reply on: henko151 #23392:
Súhlas.
Reply on: pešiak #23391:
Tak je to ale správne. Inak budeme mať verejnú dopravu ako v Taliansku či inde na Balkáne, že autobus odíde z prvej zastávky včas a následne pôjde v rozmedzí -10/+10 minút. Ono to môže fungovať v Ríme na linkách s intervalom 5-10 minút, ale nie v prevádzkach, kde premávajú autobusy raz za hodinu.

Na prímestských linkách sú zväčša natiahnuté jazdné doby a vodiči namiesto dorovnávania a zbytočného zastavovania šetria PHM vlečením sa po okreskách. Trasa Nitra - Šaľa zrovna tuším pred rokom bola optimalizovaná, takže by mala mať lepšie jazdné doby (v minulosti cesta do Šale mala trvať tuším až 50 minút), ale je možné, že by sa to zišlo ešte upraviť.

Ako dobrý príklad spomeniem taktovú linku 403468, kde od zavedenia taktovej dopravy sú našponovanejšie jazdné doby, ktoré nútia vodičov jazdiť svižnejšie.
Reply on: john.sp #23389:
Tento problém sa mi snažili odborníci vysvetliť až do hádania / jednalo sa o MHD/ kedy prišiel na pretras - zastavovanie iba na znamenie. Na konci už skoro hádky po argumentoch vyšiel tento výsledok.
Ak nik nedáva znamenie na vystupovanie, či nastupovanie, je vodič povinný za to, že o d í d e zo zastávky v súlade s grafikonom. Ak sa takto nezachová poruší pracovnú disciplínu a bude riešený zamestnávateľom.
Reply on: john.sp #23389:
Jazdné doby majú byť spravené bez zastavovania alebo s realistickým počtom zastavení a zvyšný čas má byť zahrnutý do vyrovnávacieho času.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.