Pelle povedal že trafiky ostanú otvorene, aby si ľudia mohli kúpiť tlač. Takže, ak by prišlo aj k zavretiu zákazníckych centier Arrivy, tak ešte je možnosť, kde dobiť čipovú kartu.
Je to takmer presné. Vozy 703BO, 592EG, 603FV a 981GZ nie sú v zadelení, ktoré uvázdaš. Ide o separátne zadelenie so službami 17/, 22/1, N a voľno. Takisto 609CF nespadá do zadelenia, ale má stálicu 8/3. Navyše, 149EZ je dvojslužný voz.
Pozdravujem, Vladimír,
áno, to je pravda. Len prečo na chalana, ktorý evidentne nepatrí do tejto skupiny, plus "záujem" o cieľ cesty....
To bude vedieť asi len vodič samotný....
Dnes sa vyskytla nasledovná situácia.
Spoj - L19, odchod z Chrenová poliklinika o 9:27, smer železničná stanica.
Manželka išla so synom na tento spoj. Syn si išiel kúpiť k vodičovi lístok. Vodič na syna vystúpil s tým, že nech mu ukáže Žiacku knižku a kde má doprovod (dospelého) a že kam cestuje.
Doteraz som sa s takýmto jednaním nestretol. Preto som volal na infolinku, či bol takýto postup vodiča nejakým "novým" štandardom, o ktorom vie len vodič a Arriva.
O povinnosti vodiča overiť nárok na zľavu diskutovať nechcem, lebo tomu rozumiem a pokladám to za samozrejmosť. Len sa mi jedná o otázky na doprovod a cieľ cesty...
Podľa odpovede tety z Arriva Infolinky potrebujú doprovod dospelého deti do 6rokov. Syn v 14-tich rokoch sa ani náhodou nepodobá na 6r. dieťa...
Prepáčte, že prvotne píšem sem, lebo tu dostanem normálnu odpoveď (minimálne od Vladimíra) a čítať oficiálne "kvetnaté reči" sa mi naozaj nechce.
To čo je za blbosť? A spoje do ostatných MČ pôjdu naprázdno cez celé Krschkanarschlöcher? Ak je jedna vozovňa (viac ich pri obci veľkosti Nitry nebude), tak má byť centrálne umiestnená.
Ja ti neviem, ale keď tak pozerám kam chce mesto tie trate ťahať, tak mám pocit že by si nie len že neušetril jalové výkony, ale ešte musel postaviť aj dosť veľa kilometrov trate navyše, len aby si sa k tej vozovni dostal. Ale nepoznám dobre geografiu Nitry, možno mi niečo uniká
S vozovňou nesúhlasím. Práve naopak – čo najďalej od Priemyselného parku. Prvé ranné spoje majú ísť TAM a posledné večerné spoje SPÄŤ. Načo robiť manipuláciu cez celé mesto? Ja navrhujem vozovňu niekde oproti predajni Idea.
Budyšín, Chotebuz, Zhorelec, Frankfurt nad Odrou, Jena a ďalšie stotisícové a menšie východonemecké mestá:
1) Boli v nedávnej histórii omnoho ľudnatejšie,
2) Mali električkovú dopravu historicky,
3) Udržali električkovú dorpavu v totálne izolovanej ekonomike NDR, extrémne deficitnej ako v PHM, tak aj v IGK.
Hustota aj hybnosť obyvateľstva. Zas pri hustote ale treba brať do úvahy len zastavanú časť, nie všakovaké lúky a háje spadajúce do katastra. Na to ale treba hlbšie zamyslenie, nie pár riadkov textu.
Každopádne, všetky vymenované sú mestá (nie zlúčenie dedín do pod jednu administratívu), takže na nejaké rýchle porovnanie to stačí. Cieľom bolo poukázať, že Nitra sa počtom obyvateľov (a teda aj budúcich cestujúcich) veľmi nemôže porovnávať s o polovicu, alebo raz tak veľkými mestami. A tiež, že o tretinu väčší Olomouc má o polovicu vyššie dopravné výkony a tým pádom aj trojnásobok cestujúcich. A tu niekde treba začať (zvýšiť výkony, aplikovať preferenčné opatrenia, nalákať cestujúcich...) a potom sa uvidí, či treba dopravný systém vyššej úrovne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Leona