Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: dingo #22549:
166CE je kategória sama o sebe. Nielen že v ňom nefunguje hlásenie zastávok ale informačný systém vôbec nezobrazuje linku a horko ťažko stíha identifikovať príchod autobusu na zastávku čiže keď autobus vynechá jednu zastávku, to je potom fakt zábava. Tam treba celý systém opraviť
Reply on: Ričard #22548:
Rovnako ako 166CE.
778GK nehlási zastávky.
Reply on: Toom #22546:
Keď už si taký prognostik, že vieš, že Nitra dostane na budúci rok nové autobusy, tak určite už vieš aj to, že výberové konanie na informačný systém vyhrala firma Drevoplech so zariadeniami 4CPDzTO pre kĺbové autobusy a 3CPJzTO pre sólo vozidlá.
pokiaľ teda podľa všetkého Nitra dostane budúci rok nové autobusy (už je najvyšší čas!), dúfam že tam dajú nový informačný systém ako je uvedený na fotke a nie tie staré typy. Btw - Solarisy by neboli odveci
Reply on: S499.1023 #22542:
Ďakujem,predbehol si ma, odpoveďou.
Reply on: S499.1023 #22541:
Rozmeru nezákonnosti som si vedomý,jazdil som automatom 5 a 1/2 pol roka denne...nikdy mi nenapadlo,vyberať kvalt...
Určite majú...ale som si istý, že naša spoločnosť nevlastní žiaden software na ,,ťahanie" režimov jazdy z prevodovky...toľko už pomery poznám...
Reply on: dingo #22540:
To zasa ako kedy - niekedy väčší dojazd zotrvačnosťou voľnobežnú spotrebu viac než kompenzuje.
Podstatné je tu to, že s automatickou prevodovkou sa tak nejazdí a dolu kopcom je to aj zakázané.
Reply on: Ričard #22538:
Tak takto určite nie.
Reply on: Bubboo #22537:
Rôzne tie Ecomaty a Ecostepy a DiWy nemajú diagnostiku? Kontrolné jazdy u vás nepoznáte? Mmch., okrem ničenia prevodovky je jazda s vyradeným rýchlostným stupňom v klesaní porušením zákona a ohrozením bezpečnosti cestnej premávky.
Ja stále nerozumiem z kadiaľ zobrali šetrenie keď dajú nohu dole z plynu žerie to menej (nič) ako keď majú neutrál.
Reply on: henko151 #22535:
Liorbus totiz nemal variabilnu zlozku mzdy. Nie su premie, nie je z coho brat. Arriva sa ju od prebratia Liorbusu niekolkokrat pri zvysovani platov pokusala zaviest, ale odbory im to zakazdym zostrelili.
Reply on: Bubboo #22537:
Šotoušov nás je tu dosť... proste by sa to hlásilo.
Reply on: S499.1023 #22529:
Podnet dobrý,vítam...ale ako to vysledovať?
Reply on: henko151 #22535:
Nielen podnikmi...aj prevádzkami...
Reply on: irizar #22534:
O to smutnejšie že v podstate jedna veľká spoločnosť a takéto rozdiely má medzi svojimi podnikmi.
Reply on: henko151 #22533:
Arriva Liorbus nic take nema.
Reply on: irizar #22531:
Tak Arriva je stále len sprivatizovaná SADka. 😆 Meno sa aj akcionári sa sice pár krát zmenili, ale myslím že zmýšlanie sa u mnohých zamestnancov za tie roky nezmenilo.
Každopádne pokiaľ sa neupustí od noriem na spotreby, tak nikdy nebudeme mať verejnú dopravu ako "na západe". Darmo budeme mať moderné vozidlá, keď šoféri sa budú bať pustiť klimatizáciu, prípadne ak ju náhodou pustia tak pôjdu permanentne 30km/h. Pekne to vidieť na menších MHDčkách ako napríklad Levice, kde majú v podstate väčšinu vozového parku tvorenú novými E6 Ivecami a jednou SORkou. Darmo majú pomerne moderné vozidlá, keď tí šoféri nepustia klimatizáciu celé leto a vyšší rýchlostný stupeň ako 4 nezaradia pokiaľ nejdu linku von z mesta (napr. smer Malý Kiar)
Reply on: irizar #22531:
Čím by sme sa konečne zbavili meškaní, ktoré sa dajú vyrovnať zošliapnutím plynu.
Existuje este jedno riesenie, hoci na SADisticke pomery je to myslienka revolucna az na urovni kacirstva - prestat viazat akukolvek zlozku mzdy na spotrebu, aby nikto nemal motivaciu vymyslat taketo kraviny.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.