Sú dve možnosti: buď jazdil menovaný inžinierko na neutrále, lebo voz 755GK pri radení strašne trhá, alebo voz 755GK pri radení strašne trhá, lebo jazdil menovaný inžinierko na neutrále.
Vyraďovanie do neutrálu je pri hydrodynamickej prevodovke vyslovene škodlivé. Ale u každého dopravcu bývalého Ostblocku sa vyskytne aspoň jeden jedinec, ktorý tomu rozumie lepšie ako sám výrobca. Mali by im to RAZ na školení povedať a potom už rovno brať prémie za nesprávnu techniku jazdy.
Ak chcete vidieť ako sa nemá jazdiť na automate, odporúčam 755GK. Dnes na 32, každý rozjazd zakončeným vyradením do neutrálu a dokotuľania sa do ďalšej zastávky. Vcelku ľutujem ten voz, že neni využití jeho potenciál ako vozidla s automatom. Daný človek čo na ňom dnes jazdi by asi mal dostavať radšej pakove SORky
dingo