Vyjadrovať s k tomu čo má akú nejakú emisnú normu mi príde zbytočné. Ale skôr sa vyjadarím, že vzhľadom k tomu aká je štruktúra vozového parku dnes, tak myslím si že pokiaľ súčasný dopravca bude chcieť splniť podmienky na čo najviac bodov, tak ostanú asi iba NB18 ako jediné vozidlá ktoré majú emisnú normu E4. Uvidíme každopádne aký model zvolí Arriva a ako to nakoniec bude, kedže súťaž je postavená dosť zaujímavo, kedže z jednej strany dopravca nemusí všetko splniť najlepšie ale zároveň chce aby porazil súperov.
Nie je to celkom tak. Všetky nitrianske SORky žerú močovinu, a hlavne nejde celkom o úplné vyradenie vozov s normami Euro 4 a nižšími – len to dopravcovi pridá body v súťaži.
dostane Nitra v blízkej dobe nejaké nové busy na mhd? bolo by celkom fajn nahradiť staršie B952 a kĺbový Mercedes Conecto, prípadne aj krátke Conectá (Len nech to zas nie sú Sorky ale aspoň Solarisy!)
Tam, kde aj všetky neklbové vozidlá...a napodiv to aj vydá...okrem KlboConecta to vydá na šupu...vyskúšal som to s Ikarusmi, 138AP, 172DE, VH,aj NB18...ale určite to nie je ok, je to predsalen otáčanie v križovatke...
Kinderkovú palubku nemá, má iba budíky Kinderkové/C954 a palubka ako novšie BN12. A má to klasickú Alisonku, takže netuším ako to tam je. A tomu som sa vždy čudoval, že v BA sa nedokázali staršie vozy ako u nás rozbehnúť a u nás pohode aj BN9,5 z roku 2013 sa pohýňa s otvorenými dverami.
Nehovorím o zastávkovej brzde ale o blokovaní D-čka.
@Mike: Samozrejme je vhodné, aby vodič mal možnosť to premostiť, može sa to v núdzovej situácii hodiť. Ale prepínač by mal byť plombovaný a jeho obsluha by sa mala zapisovať na kartu.
V Ba mali všetky B 9,5 či automat, či manuál, a usudzujem že aj BN 9,5 automaticky blokovanie rozjazdu s otvorenými dverami. Ale bolo na prístrojovke tlačidlo (prepínač), ktorým sa to dalo vypnúť (čo vodiči často využívali).
Vy nemáte v NR blokovanie "D"-čka, kým sú dvere otvorené? Či to je manuál, o ktorom je reč?
Inak ja som tiež " Bratislava/Praha style" vodič, rozhodne sa neflákam, po obci jazdím na hornej hranici rýchlostných limitov (ale 60 na 50 s AUTOBUSOM považujem za priveľa - otázka je však, ako sťažovatelia tú 60 merajú, či Ramerom, Gesigom alebo feláciou digitu), mimo obec aj nad nimi ale jazdu s otvorenými dverami považujem za netolerovateľnú - to je priestupok pri prvom preukázaní na zobratie celých premií a žltú kartu, pri druhom na výpoveď.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Bubboo