Tak sa to aj väčšinou robí – Paťova 332EZka je veľmi dobrý voz s relatívne málo kilometrami... taká dvojslužka 149EZka presne naopak, tak aspoň čiastočne sa na nej pošetria tie kilometre.
1. Pán šofér jazdí taký Bratislava/Praha style, čo u nás nie veľmi bežné, ale keby nemal vo zvyku sa lepiť na auta, tak by som ho bral ako super šoféra ktorý ide aj rýchleješie ako 35km/h. Bodaj by viacerí vedeli že plynový pedál sa dá dať aj ďalej ako do 1/3. (Zároveň netvrdím že neexistujú takí ktorí vedia ho používať aj na podlahe a majú lepší štýl jazdy)
2.Problém je že pokiaľ sa autobus pohne tak dvere už zavrieť nejdú bez opätovného zastavenia, takže pán šofér zjavne chcel stihnúť zelenú a vykašlal sa preto na bezpečnosť cestujúcich.
3.Morálne isť 60 je podľa mňa v poriadku, ale myslím že by šofér mal predvídať že možno tam za rohom bude cestujúci a preto by mal dostatočne skoro stiahnuť nohu z plynu, predsa len to nejazdí prvýkrát.
4.Pokiaľ mu teda cestujúci nenaznačil že nechce isť s ním, tak zastaviť mal.
Môj osobný názor na daného pána je taký že síce počul som od ostatných rôzne zlé skúsenosti, ja osobne mám iba dobré. Viackrát vďaka nemu som stihol prestup, kedže sa nebál šlapnúť a meškanie dobehol. Horšie však je že pri ňom sa to stáva aj opačne a častokrát chodí aj vopred, kde by som ja osobne bol za 20 sekundovú toleranciu, lebo 1 minuta je strašne veľa, hlavne v meste kde ide MHD na väčšine úsekov raz 30-60min
183CX má dnes pán ..... a robí službu 12/3, ktorá v popoludňajšej časti vykonáva spoje linky 22. S pánom ..... mám aj ja osobne zlé skúsenosti, už som s ním veru zažil aj jazdu o 2 minúty skôr aj s otvorenými dverami. Škaredé veci som počul aj od kolegov.
1) Pán ..... má od minulého roka pridelený plyňáčik 183CX, na ktorom mu firma nekontroluje spotrebu plynu. Preto jazdí za každých okolností na plný kotol – aj keď nie je treba.
2) Jazdu s otvorenými dverami si u pána ..... pamätám, bolo to v jeden nedávny pondelok na linke 7, veru nepáčilo sa to ani dverám, ani gaštanom.
3) Vodohosp. stavby nie je zlá zastávka. Ak si pán ..... nedokáže odsledovať zastávku včas, je zlý vodič. Navyše, v obci už zdravú dekádu platí päťdesiatka.
4) Áno, málokedy by čakal na vlak – pán ..... by teoreticky nemusel zastaviť, aj keby išiel s dvojminútovým náskokom, lebo... prečo by mal?
Ak v tomto príspevku pán ..... nájde, nech si ho vytlačí a pripne na slnečnú clonu – aspoň bude mať vo voze ešte o kus bordelu viac.
Nuž, s týmto treba rátať pri takto veľkých výstavách. Podľa mňa by to bolo oveľa znesiteľnejšie, ak by bol postavený výjazd z R1 Južného obchvatu rovno k AX.. ale tak múdre hlavy zas raz rozmýšľali, keď ten obchvat robili. A čo sa týka Zoborského kruháču, to je kapitola sama o sebe. Tam by sa zišlo poriešiť buspruhy obojsmerne, priestoru tam na to je hocikoľko. Jedine treba tlačiť na mesto.
Peterzm