Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: henko151 #22469:
Je možné, že dvere smerom von nezvládajú prekonať odpor idúceho vzduchu.
Reply on: Ričard #22466:
Nie, na niektorých SORkach za jazdy nezavrieš dvere, veľa krát som zažil, že začal sa rozbiehať s otvorenými dverami tak musel zastaviť a zavrieť ich
Reply on: dingo #22467:
Tak sa to aj väčšinou robí – Paťova 332EZka je veľmi dobrý voz s relatívne málo kilometrami... taká dvojslužka 149EZka presne naopak, tak aspoň čiastočne sa na nej pošetria tie kilometre.
Reply on: Ričard #22464:
Nejaký cestujúci objavil, že v SORke sa dá držať stopka, ktorú držal celý čas keď boli dvere otvorené, ale vodič úplne ignoroval.

Inak otázka, ak má vozidlo pridelený vodič, ktorý vykonáva delené smeny, pri jeho neprítomnosti môže vozidlo ísť aj dvojslužbu? napr. Paťova 332EZ.
Reply on: henko151 #22465:
Len zareagujem na bod 2 – týmto smerom sa dvere rozpohybovať dajú. Za jazdy sa nedajú iba otvoriť.
Reply on: dingo #22463:
1. Pán šofér jazdí taký Bratislava/Praha style, čo u nás nie veľmi bežné, ale keby nemal vo zvyku sa lepiť na auta, tak by som ho bral ako super šoféra ktorý ide aj rýchleješie ako 35km/h. Bodaj by viacerí vedeli že plynový pedál sa dá dať aj ďalej ako do 1/3. (Zároveň netvrdím že neexistujú takí ktorí vedia ho používať aj na podlahe a majú lepší štýl jazdy)

2.Problém je že pokiaľ sa autobus pohne tak dvere už zavrieť nejdú bez opätovného zastavenia, takže pán šofér zjavne chcel stihnúť zelenú a vykašlal sa preto na bezpečnosť cestujúcich.

3.Morálne isť 60 je podľa mňa v poriadku, ale myslím že by šofér mal predvídať že možno tam za rohom bude cestujúci a preto by mal dostatočne skoro stiahnuť nohu z plynu, predsa len to nejazdí prvýkrát.

4.Pokiaľ mu teda cestujúci nenaznačil že nechce isť s ním, tak zastaviť mal.

Môj osobný názor na daného pána je taký že síce počul som od ostatných rôzne zlé skúsenosti, ja osobne mám iba dobré. Viackrát vďaka nemu som stihol prestup, kedže sa nebál šlapnúť a meškanie dobehol. Horšie však je že pri ňom sa to stáva aj opačne a častokrát chodí aj vopred, kde by som ja osobne bol za 20 sekundovú toleranciu, lebo 1 minuta je strašne veľa, hlavne v meste kde ide MHD na väčšine úsekov raz 30-60min
Reply on: dingo #22463:
183CX má dnes pán ..... a robí službu 12/3, ktorá v popoludňajšej časti vykonáva spoje linky 22. S pánom ..... mám aj ja osobne zlé skúsenosti, už som s ním veru zažil aj jazdu o 2 minúty skôr aj s otvorenými dverami. Škaredé veci som počul aj od kolegov.

1) Pán ..... má od minulého roka pridelený plyňáčik 183CX, na ktorom mu firma nekontroluje spotrebu plynu. Preto jazdí za každých okolností na plný kotol – aj keď nie je treba.

2) Jazdu s otvorenými dverami si u pána ..... pamätám, bolo to v jeden nedávny pondelok na linke 7, veru nepáčilo sa to ani dverám, ani gaštanom.

3) Vodohosp. stavby nie je zlá zastávka. Ak si pán ..... nedokáže odsledovať zastávku včas, je zlý vodič. Navyše, v obci už zdravú dekádu platí päťdesiatka.

4) Áno, málokedy by čakal na vlak – pán ..... by teoreticky nemusel zastaviť, aj keby išiel s dvojminútovým náskokom, lebo... prečo by mal?

Ak v tomto príspevku pán ..... nájde, nech si ho vytlačí a pripne na slnečnú clonu – aspoň bude mať vo voze ešte o kus bordelu viac.
Nepíšem sťažnosť, iba potrebujem vyjadriť svoj názor.

Neviem, kto má dnes 183CX linka 22 poradie neviem, ale

1. Za to, že sa tlačí pri 50+km/h na aviu, ktorá má celú dobu smerovku a nebrzdí prudko, netreba strhnúť volant do druhého pruhu (stačí spomaliť)

2. To, že medzi stavebou školou a Murgašovou je krátka vzdialenosť neznamená, že netreba zavrieť dvere ak ľudia stoja a ide tak 55kmh

3. Že ide 60 neznamená, že netreba zastaviť na Vodohospodárskych stavbách aj keď kvôli zlej zastávke bolo zle vidno človeka.

4. Ak človek stojí v prístrešku na Tehelnej väčšinou čaká na autobus.
Akurát som v Ivánke videl 12ku s cieľom Nitra-Chrenová Gorazdova. Budú takto po novom označené linky MHD, čo chodia do dedín, či to bola len náhoda?
Nuž, s týmto treba rátať pri takto veľkých výstavách. Podľa mňa by to bolo oveľa znesiteľnejšie, ak by bol postavený výjazd z R1 Južného obchvatu rovno k AX.. ale tak múdre hlavy zas raz rozmýšľali, keď ten obchvat robili. A čo sa týka Zoborského kruháču, to je kapitola sama o sebe. Tam by sa zišlo poriešiť buspruhy obojsmerne, priestoru tam na to je hocikoľko. Jedine treba tlačiť na mesto.
Reply on: Ričard #22459:
Práve idem L6 už aj protismer je upchatý. Piatková premávka + bývanie.
Reply on: dingo #22458:
L25 akurát 11 minút... evidentne to bude kruhový pod Zoborom.
Reply on: Ričard #22457:
Ani linky od Andreja Hlinku na smer Gorazdova nič moc
Všetky Predmostiacke linky smer Zobor aktuálne meškania nad 10 min. Veľmi sa teším na uzávierku Univerzitného mosta.
Reply on: Ričard #22455:
Takýmto tempom budeš spammer roka.
Reply on: Ámos #22454:
Nemáš za čo... doslova 😁
Reply on: dingo #22452:
Správne.
V nitrianskej sekcii sa autobusy neoznačujú ako odstavené ak iba čakajú na vyradenie?
Reply on: Ričard #22450:
Opravené.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.