Reply on: Bubboo #22266:
Veru nečudoval by som sa, keby nastavili hranicu tak aby všetky Van Hooly museli isť preč, vlastne ono aj pri prímeste je tuším 16 rokov čo by už budúci rok nesplňovali Van Hooly. Určite si stanovia aj nejaké podmienky na nízku podlahu, takže už vidím ako príde aj 30 nových busov. Na tom by nebolo nič zlé, ale podľa mňa je zlé keď sa takto masívne obnovujú vozové parky, lebo potom aj tie autobusy stárnu spoločne a spoločne sa aj vyraďujú. Osobne som napríklad zvedavý čo bude s trolejbusmi v BA o 10 rokov, keď budú všetky na vyradenie. A u nás či budú kúpovať SORky? Dúfam že nie, cenovo na tom už nie sú až tak výhodný a verím že sa vyberú radšej inou cestou. V Prešove sa tuším prihlásil do VO aj Mercedes s Conectami Euro6 a ak dobre viem tak cenovo sú na úrovni Solarisu a NBčiek. Dúfam len že sa nezačnú nakupovať hrbáte ťavy (BN12), najlepšie s manuálom. ?
henko151
Čo sa týka nových autobusov tak asi najradšej by som tu videl Solarisy alebo MANy, podľa mňa tieto značky ponúkajú slušné autobusy za vcelku rozumný peniaz a hlavne v Nitre majú skúsenosti s nimi. Za to na druhej strane Ivecu moc nefandím, kedže po tom čo som videl v Brne ako to nevládze to kopcov, neviem čo by to robilo tu. SORky nie su zlé, ale myslím že iba NBčky, ale tam mi trochu prekáža ten neprechodný interiér. Uvidíme ako budú vyzerať nové NS18, ale tak dúfam že zase sa nevydáme na cestu overovacej série ako to bolo v prípade NB18. Potom sú ešte Scanie ktoré sa v posledných rokoch predrali na CZ trh, ktorý je podľa mňa dosť podobný ako náš. Avšak, tam mi vadí aké hrkálky sú to. A ešte čo posledné spomeniem je MB, ale tam by sme mohli ostať tak pri Conecte s nejakou základnou výbavou, čo by asi aj tak vyzeralo.(hlavne ono tie MB mi prídu dosť precenované autobusy)