Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Nitrancan #187:
Ked sa uz stazujes, tak sa nauc citat a stazuj sa na spravnej adrese...
Na Vase meno nemozem nic ine iba stazovat sa. to, ze zmenite spoje nikomu nedate vediet, ale ked clovek pride bud na trznicu alebo do poligonu si kupit novy cestak, tak poviete ze neni a ani nebude. To ste mrzaci'''''''''''""""""""""""""""""""""""''''''''''''''"''''''''''""""""""""""" udnvfuc z


UD
icte vseci do **** aj s vasou po***anou s*****nou nitranskou sadkou. zdochnite do rana aj s vasimi spojmi!!!!!!!!!!
Ikarus a vrakosa sú dobre vykúrené, ked sa na ne vyleje aspoň 100 l benzínu a podpáli sa to. Súhlasím s plonkom a okrem toho v Nitre je MHD zariadené tak, aby sa domov dostali pohodlne občania z priľahlých dedín... ak viete čo tým myslím. Ja som vo vnútri mesta a dostať sa do mesta je hlavne na obed vážny problém. Okrem toho aj ten jediný autobus čo chodí okolo nás poondili lebo mu skrátili trasu na POLOVICU. Už ste niekedy videli aby autobus prišiel iba do centra mesta a tam mal konečnú? A ked chceš ísť ďalej..... musíš na iný bus...... a veselo plať ďalej. Je to úbohé.
Reply on: Vladimír #183:
tak asi len v BA to tak je, pretoze sa to tak nikdy nerobilo, cestujuci by to nepochopili a dalej to uz poznas 😉
Reply on: cla #170:
V tejto fáze sa už na nikoho a na nič vyhovárať nemôžem. Dátum spustenia je závislý len odo mňa. Stane sa tak v najbližšom čase.

Re #172 TeBeCe: Ak sa jedná o displeje R&G, obávam sa, že deliť text do riadkov nedokážu.

Re #181 TeBeCe: Nechcel som sa do v BA fóre miešať, ale keď to už vyťahuješ aj tuto... --> Aj v Prešove celkom pravidelne nastupujem do príjemne vyhriateho Ikarusu. Ntvrdím, že som nikdy nešiel v ľadovo chladnom Ikaruse, ale nie sú výnimkou ani dobre vykúrené vozy.
Reply on: TeBeCe #181:
vlastne raz mi bolo v Ikaruse horuco - ked sa v nom tlacilo 359 ludi a ja som bol jednym z nich 😉
Reply on: plonk #179:
prosiiiim??? ikarusy a kurenie??? neviem co tam mate vy za ikarusy, ale u nas v BA je v ikarusoch 280/283 vzdy zima ako v mraznicke a na oknach je v zime pekna vrstva namrazy znutra....minule som v jednom krasne prechladol... 😞 dovolim si zacitovat z jedneho dnesneho prispevku v BA fore: " Ikarusy sú maďarské autobusy a v Maďarsku sa nikdy v MHD nekúrilo" 🙂

Re #180 Oki: ...ovsem ak je kam padnut 🙂

Re #178 Oki: super, take este nemam, uz sa tesim 😉
Reply on: plonk #179:
No v Blave ak sa clovek nedrzi pomaly krcovito tam ma sancu ze padne. Co nastastie v Nitre nehrozi, da sa drzat normalne.
Reply on: TeBeCe #177:
Po Blave aspon chodia autobusari co to da, lenze v NR sa jazdi na spotrebu. Niekedy busak neprkroci 30km/h na jasnej rovinke. Na Ikarusoch som postrehol jedinu dobru(?) vec. Dokazu sakramensky dobre kurit. Z tych vyduchov ide taky vrely vzduch ze som si musel dat nohy do ulicky. A vo Vrakosach sa kuri len malokedy-sak ludia si tam nadychaju..
No doma som pri prehladavani papierov nasiel iba mesacne a stvrtrocne kupony na nitriansku MHD. Mam ich nejakych 20 v rozmedzi od 1994 do 2001, pekne tam vidiet zdrazovanie 🙂 Este to niekde naskenujem a poslem 🙂
Reply on: plonk #175:
u nas to vyzera asi takto (uplne dole) 🙂
Reply on: plonk #175:
to je jednoduche...nie su peniaze, nie su nove vozy...nasa bratislavska MHD na tom nie je o nic lepsie...myslim, ze take vrakosy v stave uplnej srotovosti ako u nas, nie su nikde inde...a ikarusy 280 drzia pokope snad uz len zazrakom....
Nech zije nitrianska MHD! Nechapem ako tie stare vraky mozu chodit po cestach. Tych par novych mercedesov imidz MHD-cke nespravi. Ved v tych starych madarskych Ikarusoch sa neda cestovat bez toho aby cestujucim nedrncala hlava(skuste sa postavit do stredu nad motor). Minule som si v nejakej 20rocnej Karose roztrhol nohavice a rozrezal nohu na zeleze co trcalo zo sedadla... Sofer mi na to povedal ze som nemal trhat potahy. Tak som mu vynadal a vystupil. A to je iba jedna z mala peral v MHD. Taketo veci sa stavaju bezne. Hlavne ze cely elektronicky system v nejakej starej berke ma vyssiu hodnotu ako je autobus sam. Este raz NECH ZIJE MHD!!!
Reply on: uko #173:
vdaka...ak by si vedel aj klbove conecto a citaro, tak by mi to pomohlo 🙂 robim popisy jednotlivych typov autobusov a budu tam aj techn. parametre...napr. :

Dĺžka vozidla: 11915 mm
Šírka vozidla: 2500 mm
Výška vozidla: 2994 mm
Výška podlahy: 606 mm (646 mm pri zadných dverách)
Celková hmotnosť: 18000 kg
Pohotovostná hmotnosť: 10500 kg
Motor: MB OM 447 hLA EURO 2 (1. séria)
MB OM 457 hLA EURO 3 (2. séria)
Výkon: 185 kW
Prevodovka: automatická VOITH D 864,3
Predná náprava: MB VO 4/34 DL-7
Zadná náprava: ZF-AV 132/87
Počet miest na sedenie: 35+1
Počet miest na státie: ?
Reply on: TeBeCe #163:
zelené conectá majú motory euro 2, biele euro 3........
inak, nebolo by lepsie na tych novych displejoch dlhe nazvy cielovych zastavok rozdelovat do dvoch riadkov namiesto ich skracovania?
Reply on: cla #170:
treba sa spytat Vladimira kedy to konecne spusti 😉
Kedy bude Presovska MHD spracovana ako BA,BB,KE,NR?
Reply on: TeBeCe #168:
No na ta reklama je na nejaku pizzeriu. Som si predtym nevsimol, asi chodim malo domov a to mi chodi linka c. 28 skoro pod oknami 🙂
A k tej linke c. 29 ked budu ludia tlacit na poslancov tak snad ju obnovia, ved by stacilo len rano popripadne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.