...nikdy som si nemyslel, že do akých rozmerov môže narásť ľudská stupidita, ale včerajšok ma vrátil tvrdo na zem, škoda, že sa nerobia záznamy aj z rokovaní mestských zastupiteľstiev, aby aj občan "volič" mal možnosť počuť argumenty ľudí, ktorí sa snažia konať v prospech občanov, zopár príkladov a vyjadrení firmy, ktorá vypracovala alternatívny cestovný poriadok "Nitra resp. mestská časť Chrenová má radiálne linky od nepamäti"(zjavne nevedia, čo je to radiálna linka), ich cestovný poriadok počíta s tým, že v čase dopravnej špičky bude cestovať v každom kĺbovom autobuse 130 cestujúcich, pričom uvažujú, že im bude na celé mesto postačovať 10 kĺbových busov a 37 klasických, uvediem jeden fakt, urobili sme simuláciu súčasných tokov cestujúcich v čase od 16,15 do 18,00 hod. v smere od centra mesta na sídlisko Klokočina - Diely a pokúsili sme sa ho nasimulovať na ich cestovný poriadok, tak počty cestujúcich na jeden spoj sa pohybovali v počte od 130 do 325 slovom tristo dvadsať päť cestujúcich na spoj (jumbo jet), ďalšia drobnosť, ktorá svedčí o ich odbornosti, denne až 176 spojov pri zachovaní dnes prevezených počtoch cestujúcich by malo v buse viac ako 100 (od 101 do 353) ľudí, pričom priemerná kapacita je 99 cest./bus, čo pri počte spojov vykonaných za den (cca 1000) predstavuje takmer až 20% spojov, na ktoré by sa cestujúci reálne nedostali, zatiaľ len toľko,... v priebehu dnešného dňa sa pokúsim dodať hodnotenia návrhu "odborníkov okolo pána primátora" nezávislými odbornými inštitúciami, aby nevznikol dojem, že SAD-ka sa bráni niečomu geniálnemu, len preto, aby jej pracovníci neprišli o teplé fleky...ako napísal Vladimír o niečo nižšie, najspokojnejší budem, keď konečne vyhrá zdravý rozum a občan... ?
Kalimero
je to smutok, zbytocne vyhodene peniaze na taky typ zastavky..
nechtiac som raz cakal na bus v smere na zobor... zastavky su konstrovane tak, ze maju na jednej strane sklo s reklamou, druha strana je volna... pod pergolou je jedna nedostacujuca lavicka... (ak nepocitam tie 2 vedla, vojde sa nane 3-4 ludia max)
vsade, ale naozaj vsade zo vsetkych stran fuka vietor, nehovorim ked bude prsat, snezit, ked bude trosku silnejsi vietor... pergola je tvorena priesvitnym plexisklom, ktore bude v lete pocas horucav fajn prepustat teplo...
neviem, preco som sa akurat teraz do toho tak obul, ved skoro vsetky zastavky v nr su takto riesene, ale osadzanie tychto 2 zastavok som videl nazivo a trosku som sa nad tym zamyslel.. tieto zastavky neplnia svoj ucel tak ako by mali... na mostnej, su aj tak vsetci zvyknuty schovavat sa pod stlporadim na oboch stranach..
komu sa tym vyhovelo neviem... myslim, ze pod tym stlporadim su viac chraneni pred poveternostnymi vplyvmi (stena) ako pod danymi zastavkami... ked len z 1 strany... resp z dvoch... zbytocne vyhodene peniaze.. radsej sa mohli pouzit na premiestnenie zastavky pod kruhovym objazdom pod zoborom smerom do mesta, kde budka je 15-20m od oznacnika zastavky... ziaden bus nezastavuje pri budke... vsetky az pri znacke... preto je budka tak casto nevyuzivana... ?