ok, ďakujem. je to pochopiteľné, len škoda, že to nijako neviete dať vedieť cestujúcim.... p.s. mohlo by sa aj kúriť v tých ranných spojoch. nie každý šofér zakúri....
Dobré ráno, uvedený spoj bol dnes vykonaný s väčším meškaním - šlo o dôsledok technických problémov so štartovaním vozidiel po mrazivej noci + komunikačný šum pri inštruovaní vodiča záložného vozidla. Mrzí ma to, nejde o záležitosť, ktorá by sa mala opakovať.
Starý dizajn už nie je dostupný. Nová stránka možno chce trochu zvyku, ale jej vzhľad je nielen modernejší, ale aj praktickejší hlavne pre menšie displeje a mobilné zariadenia – v predchádzajúcej verzii si používatelia smartfónov vraveli presne to isté – ťažkopádnosť a katastrofálna neprehľadnosť. Dajte jej šancu a o pár dní bude prirodzená a príjemná ako kedysi. Nedá mi nespomenúť nový inteligentnejší systém cestovných poriadkov, ktorý bol hlavným dôvodom pre prechod na novú verziu.
Ja osobne sa hanbím, ale napriek mojej snahe, opakované plány na poľudštenie označníkov sa vždy pre niečo odsunuli.
Teraz, keď už vieme, že sa v tomto roku budú všetky likvidovať, do nich určite nebudeme investovať.
automaty na lístky už mali byť dávno a ja som tiež aj za to, aby na zastávkach boli prístroje/čítačky, na ktorých by si cestujúci mohli zistiť kredit na čipových kartách...aj keď teraz si myslím že je pre Nitriansku mhd najdôležitejšia veľká obnova vozidlového parku - uvidíme ako sa o rok budú Transdev činiť
Prečo čerpať peniaze na blbosť, keď by sme za ne mohli mať:
– buspruhy po celom meste,
– kasselské obrubníky všade,
– zastávkové tabule a GPS,
– 6-min. interval na linkách 24 a 32,
– max. 30 min. interval na všetkých linkách, aj cez víkend,
– klbáky na všetkých spojoch liniek 2, 4, 8, 12, 14, 16, 17, 19, 21, 27 a 32,
– zrušenie noriem na naftu,
– s tým súvisiace prísnejšie sčasovanie jazdných dôb prispôsobené rýchlosti 50 km/h namiesto doterajších 35 km/h*,
– vyššie platy pre vodičov a zamestnancov dopravného podniku,
– tri klbáky 17-tky namiesto dvoch, dva klbáky 16-tky namiesto jedného, v každom čase dňa, aj keby mal prísť dobre zaplatený vodič do roboty len na dve a pol hodiny,
– konečne obsluhu JLR,
– relevantnejšiu obsluhu všeobecne (lepšia sieť, menej liniek, kratšie intervaly),
– soc. zariadenia vo všetkých obratiskách,
– svietiace označníky,
– automaty na cestovné lístky,
– apku na predaj lístkov, a
– množstvo podobných vychytávok, ktoré by toto mesto nepochybne posunuli ďalej.
* Osobný odhad. Ale jazdí sa tu pomaly. Od poslednej úpravy CP som išiel MHD dvakrát, takže uvidím, čo prinieslo to. Ale páči sa mi 0 minút medzi Kmeťovou a Bizetovou. V budúcnosti by som to posunul ďalej medzi:
– Kostolnú a Tehelnú,
– Hollého a Kavcovu,
– Gorazdovu a Bohúňovu,
– Kasárne Krškany a Rázc. Priemyselná,
– Na Priehon a Dvorčiansku,
– Muškátovú a Orgovánovú,
– Amfiteáter a Vinárske závody,
– Pražskú a Nitriansku...
... a nájde sa ešte mnoho miest.