No tá veta je naozaj dosť nešťastná, to tam nemuseli dať. Ale všetci vieme, že ceny väčšiny vstupov skutočne naďalej kontinuálne rastú a k tomu samosprávy ešte trpia výpadkom príjmov.
Ak sa niečo nestane, zdražovanie a škrty v MHD hrozia celému Slovensku (niekde to už prebieha alebo prebehlo, inde pripravujú). Zdražovania mi je veľmi ľúto, ale tomu sa vyhnúť momentálne asi nedá. Viac sa obávam toho škrtania, lebo ak k tomu dôjde, toto bude mať na použiteľnosť služby oveľa horší vplyv.
Otázka znie či NSK a TSK pôjdu cestou vlastného IDS, alebo to postupne všetko spadne pod susedné IDS (rozšírenie IDS BK do TTSK sa plánuje a NSK by bolo logickým nadviazaním, pri TSK zas štátne koncepčné systémy uvažujú s rozšírením žilinského IDS). V tom prípade by bolo možné že nakoniec predbehnú napr. BBSK kde síce už niečo robia, ale od spustenia to má ďaleko.
Druhá vec je potom že nie je IDS ako IDS a je otázkou čo za IDS považujeme. Lebo v ŽSK napr. existujú len jednotné PCL, v KSK a PSK nejaké jednotné jednorazové lístky síce plánujú ale budú dosť nepoužiteľné ak sa zrealizujú tak ako je navrhnuté. Pričom napr. návrh tarify IDS Východ zatiaľ vôbec nereflektuje existenciu vlakov a MHD. Takže ak by napr. NSK mal plnohodnotný IDS spustený po tej aktuálne navrhnutej fáze IDS Východ, stále by som argumentoval že NSK by nebol na poslednom mieste.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.