Informácie o dodávkach autobusov Karosa ŠM 11 pre mestskú hromadnú dopravu v Martine a Vrútkach, ktoré nakupoval podnik ČSAD Banská Bystrica sa nezachovali. Tiež nie je známe, či sa v MHD objavili aj linkové autobusy ŠL 11.
Dĺžka | 10985 mm (ŠM 11 1608, ŠM 11 1620)
11135 mm (ŠM 11 1630) |
---|---|
Šírka | 2500 mm |
Výška | 2985 mm (ŠM 11 1608)
3120 mm (ŠM 11 1620, ŠM 11 1630) |
Výška podlahy | 880/885 mm |
Rázvor | 5500 mm |
Počet dverí | 3 |
Počet miest na sedenie | 31 + 1 (ŠM 11 1608)
29 + 1 (ŠM 11 1620, ŠM 11 1630) |
Počet miest na státie | 59 (ŠM 11 1608)
67 (ŠM 11 1620, ŠM 11 1630) |
Celkový počet miest | 90 + 1 (ŠM 11 1608)
96 + 1 (ŠM 11 1620, ŠM 11 1630) |
Pohotovostná hmotnosť | 7800 kg (ŠM 11 1608)
8720 kg (ŠM 11 1620, ŠM 11 1630) |
Celková hmotnosť | 15550 kg (ŠM 11 1630) |
Motor | Škoda ML 630, naftový, vodou chladený 6-valec s priamym vstrekovaním (ŠM 11 1608)
Škoda ML 634, naftový, vodou chladený 6-valec s priamym vstrekovaním (ŠM 11 1620, ŠM 11 1630) |
Výkon motora | 132,4 kW / 2150 rpm (ML 630)
148,5 - 154,4 kW / 2000 rpm (ML 634) |
---|---|
Objem motora | 11150 cm3 (ML 630)
11940 cm3 (ML 634) |
Krútiaci moment motora | 778 Nm / 1300 rpm (ML 634) |
Maximálna rýchlosť | 65 km/h |
Prevodovka | Praga 2M 70, automatická, 2-stupňová s hydrodynamickým meničom |
Zapaľovanie | PAL |
Riadenie | Technometra 712 HRS 350-6, hydraulické monoblokové servoriadenie |
Nápravy | predná: LIAZ, nezávislé zavesenie kolies, rovnobežníková konštrukcia s nerovnako dlhými ramenami
zadná: LIAZ (prvé série) zadná: RÁBA A 018, hnacia, tuhá s planétovou prevodovkou v nábojoch kolies, stály redukčný prevod |
Pneumatiky | 10,00-20 |