imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
2 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Regionálne železnice medzi Bernom a Bazilejom (31.1.2016)
Stadler STAR Be 4/8 #113 z roku 2011
Pracovné vozidlá odstavené v stanici Langenthal
Elektrické jednotky Be 4/8 #113 Be 4/4 #12 spoločnosti Aare Seeland mobil (ASm) Be 4/4 #12 spoločnosti Aare Seeland mobil (ASm)
Vozeň Be 4/4 na odstavných koľajách pôvodnej železnice Langenthal–Jura-Bahn vybudovanej v roku 1907
Interiér vozňa Stadler STAR Be 4/8 #113 z roku 2011
Dvojrozchodová trať 1000/1435 mm s napájacím napätím 1200 V DC
Vozne Stadler STAR Be 4/8
Krátky prestup medzi autobusom a vlakom
Historické vozidlá odstavené v stanici Balsthal
Elektrický vlak na konci s RBe 206
Krátka 4-km dlhá regionálna trať OeBB bola vybudovaná v roku 1899 s rozchodom 1435 mm a elektrifikovaná v roku 1943 napäjacím napätím 15 kV 16 2/3 Hz AC
Elektrické rušne Ce 2/2 z roku 1947
Autobusový terminál je vybudovaný v tesnej blízkosti nástupíšť železnice na stanici Balsthal
Interiér vozňa Waldenburgerbahn
Elektrický vlak s vozňami BDe a Bt
13-kilometrov dlhá trať Waldenburgerbahn bola vybudovaná v roku 1880 a elektrifikovaná v roku 1953, hoci pôvodne sa plánovala elektrifikácia už v roku 1912
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie