imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
6 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Kľukatá "tram-train" trať do švajčiarskej Arosy (16.10.2016)
Nástupná stanica elektrickej železnice z mesta Chur do strediska Arosa - Arosabahn (ChA) - sa nachádza medzi stanicou "veľkej" železnice a terminálom MHD
Nástupná stanica železnice pripomína skôr zastávku električky
Prvú časť trasy (v meste Chur) vlak prekonáva v hlavnom dopravnom priestore ulíc a na niektorých miestach dokonca zdieľa s autami jeden jazdný pruh
Pohľad z okna vozňa "tram-trainu" na ulicu, po ktorej prechádza vlak
V meste Chur sa regionálna železnica Arosabahn správa ako tram-train, pričom na prichádzajúci vlak sú vodiči upozorňovaní dopravnou značkou "pozor, električka"
Depo Arosabahn v meste Chur
Regionálna trať medzi mestami Chur a Arosa je dlhá 25,7 km
Trasa regionálnej železnice vedie cez niekoľko vysokých mostov a 19 tunelov
Pri príležitosti 100. výročia vybudovania trate boli zrekonštruované pôvodné železničné stanice do rozprávkovej podoby
Pôvodná železničná stanica po rekonštrukcii
Trať Chur - Arosa bola vybudovaná v roku 1914 ako elektrifikovaná s napätím 2400 V DC
Monumentálny Langwieser Viadukt na trati do Arosy
Architektúra železničných staníc dotvára celkový dojem z regionálnej trate do Arosy
Koncová stanica Arosa s mimoúrovňovým priechodom k visutej lanovke
Interiér koncovej stanice Arosabahn-u
Pohľad na odstavné koľajisko a depo na konci elektrickej železnice Chur - Arosa
Zrekonštruovaný priestor železničnej stanice Arosa
Stadler Allegra ABe 8/12 na čele vlaku z Arosy
V roku 1997 bolo zmenené napájanie trate z pôvodného 1500 V DC na 11 kV 16,7 Hz AC
Trať Chur - Arosa je viac kľukatá ako priama
Elektrická železnica v meste Chur zdieľa priestor s cestnou dopravou
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie