imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
5 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Parížsky šalát (19.10.2014)
Pádu do koľajiska metra bráni na mnohých nástupištiach sklenená stena
Trať metra 6 vedie čiastočne po nitovaných mostoch s priehradovou konštrukciou
Súprava električiek Alstom Citadis 302 na konečnej linky T2 v dotyku s linkou T3a
Prestup na hrane z autobusu na električku
Prestup z autobusu na električku a metro
Záložné vozidlo pre linku T3b
Obehy vozidiel sú náročné - na konečnej sa len občas stretnú dve vozidlá, väčšinou električka odchádza niekoľko minút po príchode
Električka tesne pred konečnou prechádza na druhú koľaj
Označenie buspruhu s povoleným vjazdom cyklistov
Alstom Citadis 402 na linke T3b jazdiacej po okruhu okolo Paríža
Podvozok metra s pneumatikami
Interiér vozňa metra na trati č. 14
Podvozok metra jazdiaceho na koľajniciach
Stanica metra Porte de Versailles
Stanica metra Porte Maillot
Stretnutie električiek Alstom TFS-2 z roku 1996 - 1997: jedna električka prichádza na konečnú, druhá z nej odchádza
Linka T1 bola v roku 2003 predĺžená z konečnej Pablo Picasso po Gare de Noisy-le-Sec a v pláne je aj ďalšie predĺženie
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie