imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
2 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Historická električka do San Marina (13.11.2014)
V rokoch 1932 - 1944 bola medzi talianskym Rimini a San Marino Città prevádzkovaná úzkorozchodná (950 mm) regionálna elektrická železnica
Zo železnice do San Marina sa zachovali tunely a tri z nich sú sprístupnené pre verejnosť
Výstavka starých nákladných vozňov zo zrušenej železnice
Pri špirálovitom tuneli v hornej časti trate sa nachádzajú aj pôvodné koľajnice
Trasa pôvodnej elektrickej železnice s vyznačením viaduktov a tunelov
Pôvodné železničné tunely dnes slúžia aj ako domov rôznych živočíchov
Horný tunel elektrickej železnice umožňuje občasnú prevádzku zachovaného vozňa a je doň povolený prístup peším
Kúsok obnovenej železničky ako funkčný pamätník
Vozeň AB 03 bol zrekonštruovaný v roku 2012 do funkčného stavu a spolu s ním aj 800-metrový úsek trate, ktorého väčšina vedie v tuneli
Osvetlený posledný tunel
Spodný portál posledného tunela
Nákladný vozeň vystavený v poslednom tuneli
Trať bola pôvodne napájaná jednosmerným prúdom s napätím 3000 V, po rekonštrukcii v roku 2012 je napätie 480 V
Ukončenie 800-metrového prevádzkyschopného úseku rekonštruovaného v roku 2012
Ukončenie 800-metrového prevádzkyschopného úseku rekonštruovaného v roku 2012
Na moste vo Valdragone je umiestnený vozeň, ktorý prešiel ako súčasť posledného vlaku po trati v júni 1944
Zachovaný viadukt a osobný vozeň slúžia ako pamätník
Vozeň AB 51 z roku 1932
Osobný vozeň AB 51 na viadukte
Jeden z tunelov hlboko pod cieľovou stanicou železnice na kopci v pozadí
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie