imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
5 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Prímestská električka a železnica v Štokholme (10.4.2014)
Električka Bombardier Flexity Swift prichádza z tunela na konečnú Alvik
Električka má plnú preferenciu, ktorú si však musí vyvolať vodič vystúpením z vozidla a stlačením tlačidla pred odchodom z konečnej
Bombardier Flexity Swift na konečnej prímestskej električky v Nockeby
Električka je riadená železničnými aj električkovými návestidlami
Konečná systému Tvärbanan (linka 22) v novej pokojnej štvrti Hammarby Sjöstad
Električková trať z roku 2002 nemá križovania s cestou zabezpečené klasickou svetelnou signalizáciu, ale len oranžovým výstražným svetlom a upravením prednosti v jazde spolu s upozornením na električku
Žiadne riadené križovatky, iba jasné a viditeľné upozornenie na blížiacu sa električku na trati z roku 2002
Bombardier Flexity Swift na centrálnej zastávke novej mestskej štvrte
Prímestská železnica Saltsjöbanan sa v budúcnosti plánuje konvertovať na regionálnu električku
Prímestská električka ASEA A24 z roku 1944
Prímestská električka ASEA A24 z roku 1944
Prímestská električka ASEA A24 z roku 1944
Prímestský vlak X1 #3020
Prímestský vlak X1 #3020
Vozeň prímestskej železnice ASEA X7p z roku 1949
Historický vozeň lokálnej železnice z roku 1893 vyrobený firmami Atlas a Mather & Platt
Prichádzajúca súprava električiek Lidingöbanan A30+B30+A30 #313+609+316
Regionálna električková súprava A30+B30+A30 #313+609+316 sa na konečnej v Stockholme zdrží iba niekoľko minút
Vozeň typu B30
Električky typov A30 a B30 vznikli prestavaním starších vozidiel A24 a B24 z rokov 1944 - 1945
Linka 28, Stanica Österskär
#217, linka 28, Stanica Österskär
#323, linka 21, Stanica Gåshaga brygga
Lidingöbanan a jeho konečná stanica Gåshaga brygga
#318, linka 21, Ropstensslingan, stanica Ropsten
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie