imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
1 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Švajčiarske železničky, zubačky, lanovky, električky a trolejbusy (26.7.2011)
Odchod nákladného vlaku smer Jungfraujoch
Nákladná zubačka
"Zubatá" lokomotíva na čele nákladného vlaku
Vozeň #21 železnice BLM, ktorá funguje od roku 1891 ako čiastočne adhézna a čiastočne ozubnicová
Vozidlá sú napájané jednosmerným prúdom s napätím 525 V a jazdia na trati s rozchodom 1000 mm
Lanovka SMA jazdí od roku 1912, nové panoramatické vozne boli dodané v roku 1999
Panoramatický vozeň z roku 1999
Maximálny sklon trate je 61 %
Jeden z vozňov jazdiacich na železnici BLM
Prestupný terminál pred železničnou stanicou
Siemens Combino #653
"Zabudnutý" trolejbusový vlečný vozeň
"Zabudnutý" trolejbusový vlečný vozeň
FBW / Hess / BBC-SAAS #170 s reklamou na zadnom čele
Siemens Combino #759 prichádza k železničnej stanici
Vevey / ABB / Düwag Be 4/8 #731 na centrálnom prestupnom termináli
Vozeň lanovky vyrobený firmou Carrosserie Gangloff
Prevádzka lanovky je od roku 2009 plne automatizovaná
Interiér vozňa od Carrosserie Gangloff
Pôvodný vozeň lanovky
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie