imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
2 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Nepriama odpoveď na otázku, prečo sa v Kyjeve likvidujú električkové trate (17.6.2007)
Kyjevské električky sú niekedy značne preplnené
Zastávka bez koša plná smetí
#5931 v miestach "odoperovania" jednej časti električkovej siete od druhej
Koľajová trať po amputácii
Interiér električky T6B5 núti klásť si otázku, prečo...
Interiér električky T6B5: chýbajúce sedadlo a tyč a prasknuté okno
Električka T6B5 #056: Pokazené dvere? Žiaden problém, stačí ich zaistiť kusom dreva
T6B5 #027 na "rýchlodrážnej trati"
Trojité spriahanie električiek?
Vonkajší vzhľad niektorých kyjevských električiek je v porovnaní so stavom interiéru niektorých z nich slabým odvarom
Odstrojená T6B5 #042 čaká...
Rekonštrukcia okien a smeroviek vozu T6B5 #044 niektorým môže vyrazdiť dych
Odstavené vozidlá - T3 a T6 bez rozdielu - vľavo a prevádzkové vpravo
Bývalý Kyjevský závod elektrotransportu (КЗЭТ) skončil ako predajňa БудМакс (BudMax = BauMax)
Koľajnice vedúce do Kyjevského závodu elektrotransporta existovali aj v roku 2006 - dávno po jeho zrušení
Jeden z lepšie vyzerajúcich interiérov električky T3
Koľajnice vedúce od bývalej železničnej stanice k bývalým tratiam
Mechanizmy v pozadí likvidujú električkovú trať
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie