imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
2 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Japonské Kóči funguje takmer výlučne na starých električkách (18.8.2024)
#591 z roku 1957 prichádza na konečnú pri železničnej stanici Kōchi
Po príchode dvoch vozňov typu Mo590 z mesta Gifu, boli odstránené dvere na jednej strane pri kabíne na oboch koncoch električky
Vozidlo typu Mo590 vyrobila firma Nippon Sharyo v roku 1957
Depo električiek v Kóči
Električka SGP M2d #320 vyrobená v roku 1949 pôvodne jazdia v rakúskom Grazi
Električka Hitachi #206 z roku 1952 a Naniwa Koki #631 z roku 1963
Električka #910 z roku 1947 jazdila v Lisabone a do Kóči prišla v rámci projektu privezenia troch zahraničných vozidiel
V Kóči mali aj v roku 2023 značné zastúpenie električky vyrobené ešte v 1950. rokoch, v tomto prípade #602 z roku 1957
Konečná linky Sanbashi Line, ktorá bola otvorená v roku 1905 (rok po začiatku prevádzky tejto linky)
Interiér električky z roku 1952
Linka Sanbashi má 3,2 km a vedie v priamke s jedným zalomením
Časť tratí v Kóči je zatrávnená
#205 z roku 1950 na koľajovej križovatke, kde sa pretínajú jediné dve trate v Kóči
Interiér električky z roku 1958
Východo-západná električková trať historicky pozostáva z dvoch liniek (tratí) formálne rozdelených v centre Kóči
Kóči na začiatku roku 2023 prevádzkovalo len tri nízkopodlažné električky dvoch typov, na fotografii Hartram II (lokálny názov typu) z roku 2018
Trať v mestskej časti Asakura je jednokoľajná a v časti vedie aj v protismere voči autám
Konečná električiek v Ino vzdialená 11 km od centra Kóči
Cestovný poriadok električiek z mesta Ino
Nepoužívaná trať do bývalého depa v Ino
Odstavné plochy električiek pri konečnej linky Gomen
Konečná stanica linky Gomen 11 km z centra Kóči
Trať na koniec Gomenu prišla v roku 1925
Viaceré spoje končia ďaleko od poslednej zastávky a otáčajú sa na koľajových spojkách
Električky radu 600 z prelomu 1950. a 1960. rokov boli v roku 2023 najrozšírenejším typom v Kóči
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie