imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
1 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Koľajové systémy v Utrechte (5.7.2022)
Zrekonštruované nástupište električiek pred centrálnou stanicou
Konečná električiek Nieuwegein-Zuid so sociálnym zariadením pre vodičov
Utrechtské vozidlá CAF Urbos 100 sú 2,65 metra široké a jazdia rýchlosťou najviac 70 km/h na tratiach charakteru rýchlodrážnej električky
Interiér električky CAF Urbos 100
Interiér električky CAF Urbos 100
Provizórne električkové nástupište slúžiace približne rok
Po prestavbe utrechtskej rýchlej električky z vysokých nástupíšť na nízke zostali v celej sieti dve provizórne nástupištia, ktoré nahradili neďaleké vysoké nástupištia
Pohľad z pôvodného vysokého nástupišťa
Pohľad na pôvodné vysoké nástupište, ktoré po prechode na prevádzku nízkopodlažných električiek dostalo zábradlie a prestalo byť využívané
Komunikácia určená len pre autobusy s nástrahou pre vodičov osobných áut
Električka stojí na dočasnom nástupišti, ktoré slúžilo jeden rok
Vymeniteľná srdcovka výhybky
Konečná električiek s technickým zázemím v meste IJsselstein
Električka na konci 18-kilometrov dlhej trate v meste IJsselstein
120-miliónový projekt nahradil pôvodnú stanicu novou s ostrovným nástupišťom, zrušené bolo železničné priecestie a križovanie trate bolo umiestnené pod povrch
Vzdušný priestor pod koľajami a ostrovným nástupišťom
Aj menšie stanice môžu mať široké nástupištia
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie