imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
11 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Neapolská MHD nepatrí medzi tie lepšie (11.3.2025)
16. decembra 2021 prebehol štrajk zamestnancov v doprave, pričom premávali len spoje v špičke v určenom čase
V Neapole sa bežne parkuje priamo na zastávkach, a to nielen v noci
Dlhodobá dočasná konečná linky 1
Slučkové obratisko aj pokračovanie električkovej linky 1 prehradila výstavba predĺženia linky metra 1 vrátane stanice Poggioreale
Opustená bývalá konečná električkovej linky 1 na hraniciach Neapolu
Konečná električkovej linky 1 na hraniciach Neapolu zatiaľ slúžila len v rokoch 2013 - 2016
Sirio na dočasnej konečnej električkovej linky 1, ktorá sem bola skrátená kvôli výstavbe metra (v pozadí)
Sirio vypúšťa ľudí mimo zastávky na trať, keďže spoj pred ním ešte neodišiel z konečnej zastávky
Od roku 2011 nepoužívaný úsek električkovej trate na nábreží
Od roku 2011 nepoužívaný úsek električkovej trate na nábreží pod Novým hradom
Zlomené koľajnice na nepoužívanom obratisku Piazza Vittoria
Zrušená električková a autobusová zastávka
Výlukový oznam
Električková trať smerujúca na Piazza Sannazaro a Piazzale Tecchio sa používala do roku 2000
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy Funicolare Centrale umiestnená v budove
K verejnej doprave v Neapole patria aj eskalátory, bohužiaľ nie vždy otvorené
K verejnej doprave v Neapole patria aj eskalátory, bohužiaľ nie vždy otvorené
K verejnej doprave v Neapole patria aj eskalátory, do ktorých sa vchádza cez dvere pod nápisom metronapoli, ak sú otvorené
Horná stanica pozemnej lanovky Funicolare di Montesanto
Horná stanica lanovky Montesanto
Lanovka Montesanto bola otvorená v roku 1891
Morghen
Interiér jedného zo spriahnutej dvojice vozňov lanovky
Lanovka Montesanto má dĺžku 825 m a prekonáva výšku 168 m s maximálnym sklonom 230 ‰
Spodná stanica lanovky je spoločná so stanicou regionálnej želenizce
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie