imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
-1 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Koľajové systémy nad Rímom i pod ním (7.5.2024)
Vestibul a nástupištia stanice Flaminio sprevádzkovanej v roku 1932 pre regionálne vlaky
Jednotka AnsaldoBreda z roku 1989 na konečnej pri železničnej stanici Termini
Jednotka Firema #833 prechádza cez odbočku do depa
Vlaky zložené z troch vozňov vyrobených v rokoch 1926 sú na čelách číslované podľa stredného vozňa, v tomto prípade má vlak #051+422+057 vpredu označenie 422
Vlak s vozňom #106 z roku 1941 na čele
Konečná linky 3 s električkou Fiat
Nevľúdny vstup do stanice metra Jonio sprevádzkovanej v roku 2015
Vlak metra CAF S / 300
Konečná stanica Jonio z roku 2015
Vlaky metra CAF S / 300 na konečnej Laurentina
Konečná Laurentina s vlakom CAF S / 300
Vstup do jednotky CAF S / 300
Vzhľad stanice linky metra A Termini
Metro CAF S / 300 na linke A
Metro C bolo otvorené v roku 2013, pričom sa postupne predlžovalo a predlžuje (stanica na fotografii bola otvorená v 2018)
Metro C má všetky stanice vybavené automatickými bránami
Metro C má všetky stanice vybavené automatickými bránami
Metro AnsaldoBreda MC100 bez vodiča
Vestibul koncovej stanice regionálnej železničnej trate Rím – Lido
Prístup na nástupištia koncovej stanice regionálnej železničnej trate Rím – Lido
Metro v stanici Piramide
Metro Breda Costruzioni Ferroviarie / Ercole Marelli / Ansaldo MB100 v stanici Termini
Električka Stanga radu 7000
Ranné slnko pichá do dvojice električiek Socimi T8000
Čiastočne nízkopodlažná električka Socimi T8000
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie