imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
1 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Zaujímavosti z nemeckého Cottbusu (7.2.2021)
Prestavba električkovej trate pred hlavnou stanicou
Prestavba električkovej trate pred hlavnou stanicou, ktorá umožní dostať neďaleké električkové linky bližšie k staničnej budove
Zastávkové cestovné poriadky
Zastávková vitrína s električkovým srdcom
Kombinácia zeleného otvoreného koľajového zvršku a pojazďovanej zastávky
Interiér električky KTNF6 po 2. modernizácii
Depo dopravného podniku
Setra S 415 NF na mestskej linke
Náhradná doprava za električky
Zadná stena zastávkového prístrešku s električkovým motívom
KTNF6 pri mestskom opevnení
KTNF6 prechádza cez električkovú križovatku v centre mesta
Náhradná doprava za električky v podobe mimoriadnej linky, ktorá spája dve trate, na ktorých prebiehajú stavebné práce
Dieselmotorová jednotka "ICE" parkovej železnice z roku 1996
Na parkovej železnici pomáhajú deti, vozidlá obsluhujú dospelí
Parková železnica má dĺžku 3,2 km a rozchod 600 mm
Pracovisko rušňovodiča
Malé depo v Madlow slúžilo električkám, neskôr autobusom a do roku 1998 neprevádzkovým električkám
Priestor pred bývalým depom Madlow slúži ako výstupište linky 3
Záverečný úsek linky 3 vedie po jednokoľajnej obojsmernej trati po ceste
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie