imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Oblačno
2 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Na návšteve v nemeckom múzeu dopravy (30.1.2020)
Časť jednotky berlínskeho S-Bahnu
Model wuppertalskej nadzemky
Porovnanie karosérií dvoch generácií: autobus MAN NL 202 z Mníchova a trolejbus MAN SL 172 HO zo Solingenu
Obosmerná električka MAN / SSW (ex #801) z roku 1926 jazdila v Norimbergu, kariéru tam zakončila v rokoch 1963 - 1975 ako pracovné vozidlo (Arbeitswagen) #A80
Prototyp berlínskeho S-Bahnu od firmy WUMAG z roku 1927
Spočiatku bola tretia koľajnica na odber elektrického prúdu v berlínskom S-Bahne zakrytá drevom (na fotke typ z roku 1930)
Plastové kryty tretej koľajnice na odber elektrického prúdu v berlínskom S-Bahne začali používať v roku 1980
Upevnenie tretej koľajnice berlínskeho S-Bahnu s rôznymi druhmi plastových krytov
Moderný spôsob uchytenia tretej koľajnice na odber elektrického prúdu
Porovnanie karosérií dvoch generácií: autobus MAN NL 202 z Mníchova a trolejbus MAN SL 172 HO zo Solingenu
Zberač elektrického prúdu z tretej koľajnice
Zberač elektrického prúdu z tretej koľajnice
Električka mníchovského typu F 2.10 od hannoverskej firmy Hawa z roku 1930
Električka Düwag "Verbandswagen" z roku 1950 patrí k poslednému typu dvojnápravových električiek vyrábaných v Nemecku
Jeden z troch prototypových vozňov pre mníchovské metro, ktoré boli vyrobené firmami WMD, MAN a Rathgeber v roku 1967
Zberač elektrického prúdu z tretej koľajnice
Vozidlá MHD zastúpené autobusom autobus MAN NL 202 z Mníchova a trolejbusom MAN SL 172 HO zo Solingenu
Vozeň Rathgeber mníchovského typu M 4.65 z roku 1957
Vozeň Rathgeber mníchovského typu M 4.65 z roku 1957
Parná zubačka vyrobená firmou Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik, Winterthur (SLM) v roku 1900 pre extrémne strmú ozubnicovú železnicu Pilatusbahn
Locherova ozubnica pre extrémne strmé zubačky
Locherova ozubnica pre extrémne strmé zubačky
Parná zubačka vyrobená firmou Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik, Winterthur (SLM) v roku 1900 pre extrémne strmú ozubnicovú železnicu Pilatusbahn
Vozeň jednotky S-Bahnu pre Mníchov vyrobený firmami MAN a AEG v roku 1968
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie