imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
2 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Koľajová doprava nielen v podzemí Milána (5.1.2023)
Štvrtá linka metra s označením M5 má všetky nástupištia vybavené automatickými dverami
Jednotka automaticky riadeného metra od firmy AnsaldoBreda na linke M5 otvorenej v roku 2013
Jednotka automaticky riadeného metra od firmy AnsaldoBreda ponúka pekné pohľady
Interiér 50-metrov dlhej jednotky automaticky riadeného metra od firmy AnsaldoBreda
Električka Stanga série 7900 smeruje k dómu
Jednotka metra AnsaldoBreda Leonardo
Jednotka ATI AnsaldoBreda / Firema Meneghino
Jednotka metra Leonardo, toho času najnovší typ nasadený na linku M2
Jednotka ATI AnsaldoBreda / Firema Meneghino
Modernizovaná jednotka z prvých sérií jednotiek zeleného metra
Električky Ventotto AKA Peter Witt vystriedali počas svojho (v čase fotografovania) 90-ročného pôsobenia v Miláne tri nátery, až sa vrátili k prvému z nich
Električka Adtranz Eurotram na spoločnom úseku s trolejbusmi
Jednotka metra prvej série na linke M3
Linka M2 bola sprevádzkovaná v roku 1969, má rozchod 1435 mm a napájanie 1,5 kV = z trolejového vedenia
Jednotka metra linky M1, ktoré bolo sprevádzkované v roku 1964, má rozchod 1435 mm a je napájané z tretej koľajnice prúdom s napätím 750 V =
Muzeálna ukážka milánskej konskej tramvaje
Muzeálna ukážka milánskej konskej tramvaje
Parná lokomotíva, ktorá jazdila na tramvajových tratiach Miláno - Gallarate a Monza - Trezzo d'Adda
Jednotka metra z prvých dodávok, na ktorej je vidno napájanie z pantografu
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie