imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
3 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Vlakom a parníkom k najstaršej turistickej pozemnej lanovke vo Švajčiarsku (24.6.2018)
Cestujúci smerujú z elektrickej jednotky Stadler ABeh 160 na parník
Súčasťou verejnej dopravy sú na Brienzersee aj lode, na fotografii interiér parníka Lötschberg
Súčasťou verejnej dopravy sú na Brienzersee aj lode, na fotografii parník Lötschberg
Súčasťou verejnej dopravy sú na Brienzersee aj lode, na fotografii parník Lötschberg
Súčasťou verejnej dopravy sú na Brienzersee aj lode, na fotografii parník Lötschberg
Súčasťou verejnej dopravy sú na Brienzersee aj lode, na fotografii parník Lötschberg
Súčasťou verejnej dopravy sú na Brienzersee aj lode, na fotografii parník Lötschberg
Súčasťou verejnej dopravy sú na Brienzersee aj lode, na fotografii parník Lötschberg
Pozemná lanová dráha ku Grandhotelu Giessbach bola sprevádzkovaná ako prvá turistická pozemná lanová dráha vo Švajčiarsku v roku 1879
Pôvodný drevený vozeň lanovky z roku 1879
Lanová dráha je doplnená Riggenbachovou ozubnicou na účely brzdenia
Dráha s rozchodom 1000 mm na dĺžke 345 metrov prekonáva výškový rozdiel 104 metrov pri maximálnom stúpaní 32 %
Pôvodne lanová dráha fungovala na princípe protiváhy vody, neskôr bola prebudovaná na elektrický pohon
Pohľad na vozeň blížiaci sa k spodnej stanici
Strmá trať z roku 1879
Pohľad zospodu na prechádzajúci vozeň lanovej dráhy
Súčasťou verejnej dopravy sú na Brienzersee aj lode, na fotografii loď Brienz
Žiadny sofistikovaný elektronický systém, ale ručne nastaviteľné hodiny ukazujú najbližší odchod lode
Najstaršiu turistickú lanovú dráhu vo Švajčiarsku vlastní neďaleký hotel a je prevádzkovaná nadáciou
Pohľad na spodnú stanicu lanovej dráhy, ku ktorej sa dá dostať iba loďou po Brienzer See
Setra S 415 NF na zastávke, kde je možný prestup medzi vlakom, loďou a autobusom
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie