imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
4 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
Siemens
›
Siemens Avanto / S70 / S700
› Siemens Avanto
„Vlako-električka“ Siemens Avanto #TT20 pred hlavnou železničnou stanicou
Pre lepší prístup z nástupíšť do vozidiel sú všetky vozidlá vybavené vyklápacími schodíkmi
„Vlako-električka“ Siemens Avanto #TT20 v prestupnom uzle Porte Jeune
Stretnutie „vlako-električky“ a klasickej električky
„Vlako-električka“ a klasická električka v zastávke République
„Vlako-električka“ Siemens Avanto #TT19 križuje kruhový objazd
„Vlako-električka“ Siemens Avanto #TT19 smeruje do Thann Saint-Jacques
Električky Siemens Avanto na prestupnej stanici na regionálnu železnicu a autobusy
Ukončenie trate T4
Siemens Avanto na konečnej
Obe konečné stanice linky T4 sú priamo na železničných staniciach
Vstup do električky Siemens Avanto s výsuvným schodíkom
Interiér električky Siemens Avanto
Interiér električky Siemens Avanto
Interiér električky Siemens Avanto
Interiér električky Siemens Avanto
Okrem "električkových" priecestí sa u tram-trainu T4 využili aj nízke električkové nástupištia
Jednou z výhod zavedenia tram-trainu oproti dovtedajšej železnici bolo skrátenie intervalu z 15 na 6 minút v špičke
Linka T4 začala premávku v roku 2006 s vozidlami Siemens Avanto, ktoré boli aj v roku 2013 jediným typom na danej linke
Informačný systém v električke Siemens Avanto
Výsuvný schodík električky Siemens Avanto
Informačný systém v električke Siemens Avanto
Pôvodnú železnicu pripomínajú staničné objekty, ktoré sa však s výnimkou jedného nepoužívajú
Jedným z rozdielov medzi železnicou a tram-trainom je na trati T4 používanie zabezpečenia úrovňových priecestí podobne ako u električiek
Linka T4 jazdí cez obce a mestečká regiónu
Tram-trainy na linke T4
Prestup na hrane z vlaku do električky
Mulhouse: Zastávka električky, tram-train a autobusov pred stanicou
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie