imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
2 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Ukrajina
› Dnipro (Дніпро)
Interiér elektrickej jednotky EPL2T
Vyrobené v Luhanskteplovoze
Vstupné dvere jednotky EPL2T
Vstupné dvere jednotky EPL2T
Elektrická jednotka EPL2T
ЭПЛ2Т (EPL2T) na spoji z Dnipra do Kamjanskeho
Bývalý vjazd do električkového depa č. 1, ktoré bolo zrušené v roku 1997
T3SU #1373+1374
Súprava T3SU z roku 1985
ČKD Tatra T3DC1
KTM-8K z roku 1991
Výstavba metra si vynútila viaceré dočasné prekládky povrchových tramvají
Súprava vozňov Tatra-YUG a stavenisko metra v pozadí
Súprava licenčne vyrobených vozňov Tatra-YUG z roku 1995
T3DC1 + T3DC2 #1409+1410 zo Schwerinu
Súprava T3DC1 + T3DC2 #1389+1390 jazdila v rokoch 1975 - 2003 v nemeckom Schwerine
Výstavba stanice metra Centralna
Súprava T6A2M #3035+3036 z roku 1988 prišla do Dnipra z Berlína
Vozne súpravy T6A2M #3019+3020 v rokoch 1989 resp. 1990 - 2013 jazdili v Berlíne
Výstavba stanice metra Centralna
Výstavba stanice metra Centralna
Súprava Tatra-Jug T6B5 #3011 a #3012 z roku 2001
Licenčne vyrobená súprava električiek Tatra-YUG z roku 2001
#3039, linka 1, проспект Дмитра Яворницького
Koniec strmého klesania na linke 1
Súprava Tatra-Jug T6B5 #3001+3002
T3DC1 + T3DC2 #1399+1400 zo Schwerinu
Trolejbus typu Dnipro T103 bol licenčne vyrobený v roku 2015 priamo v Dnipre na báze modelu MAZ 103
JUMZ T1 z roku 1994, modernizovaný v roku 1999 na T1R
#1553, linka 12, вулиця Глінки
Trolejbus Dnipro T203 z roku 2017
Minibus BAZ A081 v centre mesta
Mapka nástupíšť pred železničnou stanicou a schéma električkových a trolejbusových liniek
Zastávka "Dneprovského" typu
Súprava licenčne vyrábaných električiek T6B5 #3011+3012
V roku 2018 prebiehala výstavba metra pod Prospektom Dmitrija Javornského, ktoré má nahradiť tramvaje
Súprava Tatra-YUG z roku 2001
Súprava T6A2M prechádza okolo staveniska metra
Vozeň T3DM1 #1409 mal vo Schwerine polpantograf, ktorý možno vidieť na zadnom vozni #1410
T3DC1 + T3DC2 #1399+1400 z druhej ruky zo Schwerinu
T3DC1 + T3DC2 #1409+1410 zo Schwerinu
Súprava T6B5 z roku 1995
ČKD Tatra T3DC1 #1401 z roku 1977 ex Schwerin
Nočná oprava trate
Tatra-Jug T6B5 #3007
#3013, linka 1, проспект Дмитра Яворницького
#2537, linka 1, проспект Дмитра Яворницького
#2524, linka 16, площа Соборна
Súprava T3DC jazdí od roku 2003 v Dnipre
Číslo 579 nie je číslo trolejbusu, ale taxislužby
V čase fotenia iba dvojročný trolejbus typu BKM 321
JUMZ T2 z roku 1998
ZiU 9 z roku 2006
Zachytená súprava T3DC jazdí od roku 2004 v Dnipre
T3DC1 + T3DC2 #1407+1408 pochádza zo Schwerinu
#1512, linka 3, vul. Sičeslavska Naberežna
Citaro na brehu Dnepra
Opustená lanovka z Monastyrského ostrova
Opustená lanovka z Monastyrského ostrova
Opustená lanovka z Monastyrského ostrova
Opustená lanovka z Monastyrského ostrova
Opustená lanovka z Monastyrského ostrova
Mercedes-Benz O 530 Citaro
Trolejbus Dnipro T203 značnú časť linky 14 absolvuje s batériovým pohonom
T3SU z roku 1980
Kolorit okrajovej časti Dnipra
Žalostný stav T3SU z roku 1980
Žalostný stav T3SU z roku 1980
Navarené tyče držia sedadlá v stabilnej polohe
Ochrana krytky združeného zadného svetla
Záplaty na podlahe vytvorené z linkových tabúľ
Neprívetivý vzhľad zastávky "М'ясокомбінат"
Interiér T3SU s bannerom medzi tyčami a na bokoch
T3SU z roku 1981
T3SU #1280 na nástupnej zastávke pri mäsokombináte
#1303, linka 6, площа Старомостова
T4DM #1417 pôvodne jazdila v Magdeburgu ako #1233
Obratisko Staromostova
#1133 E5, площа Старомостова
JUMZ T2 z roku 1995
Modernizované T3SU
Vodič električky pomáha babičke pri nastupovaní
KTM-5M3
Riadici panel električky KTM-8
Interiér električky KTM-8 z roku 1996
Interiér električky KTM-8 z roku 1996
JUMZ T2 z roku 1995
KTM-8KM z roku 1996
Vodička tramvaje otáča kľúčom a nastavuje "соленоид" - brzdič po príchode do obratiska
KTM-8KM z roku 1995
ZiU-682G vyrobený v roku 2006
Odstavené trolejbusy pred popoludňajšou špičkou
Trolejbusy na konečnej linky 20
KTM-8KM na konečnej liniek 18 a 19
KTM-8KM
Podvozok električky KTM-8
Nástraha na zastávke
#2221, linka 18, вулиця Кайдацкий шлях
KTM-5A #2202 z roku 1990 a Conecto
Jeden z nových trolejbusov dodaných v roku 2018
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie