imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
3 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Trolejbusy
›
Neoplan
›
Neoplan USA Transliner
› Neoplan AN460LF/DMA Transliner
Duobusy Neoplan DMA LF / Škoda Electric majú upravený interiér na účely umiestnenia batožín, keďže jazdia najmä na letisko
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric na konečnej v centre mesta, nad ktorou sa nachádza železničná a autobusová stanica
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric s mohutným diesel-agregátom na konečnej na letisku
Informácia pre cestujúcich duobusu Neoplan DMA LF / Škoda Electric hovorí o tom, že budú počuť nabehnutie agregátu a vozidlo bude pokračovať na naftový pohon
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric prichádza z centra mesta
Natrolejovanie duobusu Neoplan DMA LF / Škoda Electric
Duobusy Neoplan DMA LF / Škoda Electric idúce na naftu
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric prechádza pod budovou na ceste do vozovne
Duobusy Neoplan DMA LF / Škoda Electric jazdia v Bostone od roku 2004
Stretnutie duobusov Neoplan DMA LF / Škoda Electric
Koniec zatrolejovaného úseku znamená pre duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric prechod na pohon pomocou diesel-agregátu
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric ide v tuneli pod centrom mesta na elektrinu, aby v ňom neprodukoval splodiny
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric v zatrolejovanom tuneli pod centrom mesta
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric na konečnej v centre mesta v tuneli s trolejovým vedením
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric na konečnej v centre mesta v tuneli s trolejovým vedením
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric na konečnej v centre mesta v tuneli s trolejovým vedením
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric prechádza na svojej trase aj podmorským diaľničným tunelom rýchlosťou 70 km/h
Neoplan DMA-460LF / Škoda #1130
Neoplan / Škoda DMA-460LF na letisku v smere na South Station
Duobus Neoplan DMA-460LF / Škoda #1123
Neoplan DMA-460LF / Škoda #1123
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie