imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
5 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Česko
›
Praha
› Metro
ČKD - Siemens - Adtranz M1
MMZ / Metrovagonmaš (ММЗ / Метровагонмаш) 81-71
MMZ / Metrovagonmaš (ММЗ / Метровагонмаш) Ečs
ČKD Tatra R1 (R2)
Stanice
81-71M prechádza cez tubus metra ponad Nepomucký rybník
Eskalátory do stanice Anděl
Praha rozširuje prepravu bicyklov v MHD
Prístupová štôlňa Markéta
Prístupová štôlňa Markéta s dĺžkou 220 m určená pre razenie a výstavbu stanice Petřiny
Tubus s provizórnou zábranou pred pritekajúcou vodou
Vľavo iba primárne betónové ostenie, vpravo už aj sekundárne
Naznačený výrez pre budúcu výťahovú šachtu
Stanica Petřiny čaká na sekundárne ostenie
Stanica Petřiny vo výstavbe
Vľavo tunel metra, vpravo eskalátorový tunel s dĺžkou 60 m
Stanica Petřiny má dĺžku 217 m a výšku nadložia 28 m
Jednoloďová razená stanica Petřiny
Tunel už so spodkom z liateho betónu
Prepojka medzi tunelmi
Miesto prepojenia tunelov
Tubus s priemerom 5,3 m bol razený strojom TBM s priemerom raziacej hlavy 6,08 m
Na finálne ostenie stačilo 6 typov betónových prefabrikátov
Betónové prefabrikáty s prímesou polypropylénových vlákien sú dielom seneckej prevádzky Prefa firmy Doprastav
Prepojenie medzi tunelmi každých 200 metrov má vzduchotenickú a bezpečnostnú funkciu
Cencúle vo vestibule stanice Veleslavín
Hĺbený vestibul stanice Veleslavín s hĺbkou stavebnej jamy 26,5 m
Stavebná jama E2 určená pre začiatok strojného razenia a následne pre umiestnenie vzduchotechniky
Záujem o prejdenie sa tunelom bol veľký
Stavebná jama E2 určená pre začiatok strojného razenia a následne pre umiestnenie vzduchotechniky
Deň otvorených dverí na trase metra V.A zaujal aj najmenších
Razené tunely metra pri pohľade od stanice Veleslavín smerom na Vypich
Vyústenie prístupovej komunikácie pre mechanizmy do budúcej stanice Veleslavín
Prístupová komunikácia pre stavebné mechanizmy do budúcej stanice Veleslavín
Prístupová komunikácia pre stavebné mechanizmy do budúcej stanice Veleslavín
Areál depa Hostivař
Areál depa Hostivař
Pohľad zospodu na metro
Depo metra
Kolesá pre vozidlá metra
Depo Kačerov
Meracie vozidlo Plasser & Theurer
Metro 81-71M v pohybe
Koľajová trať metra
Koľajová trať metra
Ulice Pod sídlištěm
Stanica Ládví
Stanica Ládví počas výstavby
Stanica Kobylisy počas výstavby
Pohľad do útrob metra
Tlakový uzáver
Stanica Ládví
Stanica Ládví
Vstup do stanice metra Ládví
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie