imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabý dážď
4 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
Stadler
› ABB / Adtranz / Bombardier / Stadler Variobahn / Variotram
Zastávka električiek pred centrálnou železničnou stanicou
Prístupy do dvorov sú riešené ťažko badateľnými priecestiami, kde je inak orientovaná dlažba a obrubníky na okrajoch trate sú znížené
Uličný priestor bol modernizovaný pozdĺž celej 15-km dlhej trate
V týchto miestach sa pred výstavbou električkovej trate nachádzala 4-pruhová cesta a parkovisko, z cesty zostali 2 pruhy a namiesto parkoviska je tu vydláždený priestor
Trať je oddelená približne 9 cm vysokými obrubníkmi
#15, linka L, Østre Stationsvej, Odense Banegård
Je až neuveriteľné, že v týchto miestach pôvodne viedla 6-pruhová cesta a za ňou sa nachádzalo veľké parkovisko
Zastávkam dominujú vysoké kríže, ktoré slúžia aj na osvetlenie
K električkám navádza stĺp s veľkým písmenom O
Ani novým električkám sa nevyhýba problém vykladania nôh na sedadlá
Konečná električiek Hjallese Station
Moderné električky v Odense boli prvýkrát oficiálne navrhnuté v roku 2008, prvá etapa bola otvorená v roku 2022 v dĺžke 14,5 km
Električka bola privedená do tesnej blízkosti železničného nástupišťa
Električky majú v Odense dĺžku 29 metrov, rozchod 1435 mm a napájanie 750 V
Električky už v Odense premávali, a to v rokoch 1911 - 1952, nová električka je prezentovaná ako ľahká železnica
V podjazde v univerzitnom campuse je umiestnený pomerne neprehľadný priechod pre chodcov riadený svetelnou signalizáciou a rýchlosť električiek je tu znížená na 15 km/h
Teleso trate je od ostatnej zelene oddelené obrubníkom
Jednou z dopravne upokojených zón, ktorými električka prehchádza, je univerzitný kampus
Pracovisko vodiča električky Variobahn
Celkovo bolo pre 1. etapu električkovej dopravy v Odense zakúpených 16 električiek Variobahn
Kabína vodiča v električke Variobahn
Dvojkoľajná úvraťová konečná Tarup Center
Vozidlám dominuje svetlobéžová a červená farba
Nástupištia sú vysoké okolo 29 cm a medzera medzi električkami a nástupišťami je minimálna
Moderná električková doprava v Odense funguje od mája 2022
110-kilometrová sieť tram-trainu
Obsluhu linky L2 zabezpečuje 14 električiek Variobahn dĺžky 32 m
Tram-train na hlavnej železničnej stanici, kde časť spojov končí a začína
Vzhľadom na rozdielnu dĺžku liniek boli zvolené dva druhy vozidiel - na kratšej linke L2 sú nasadené Variobahny s maximálnou rýchlosťou 80 km/h
V poradí tretí druh mestskej tramvaje v Aarhuse
Stadler Variobahn #123
#415, linka C11, Straße der Nationen
#115, linka 306, Bochum Hbf
Posledný Variobahn z 2. bochumskej série z roku 2015
Prvý bochumský Variobahn z roku 2008
#105, linka 308, Bochum Hbf
Variobahn z 3. série dodanej do mesta Bochum
Variobahn v električkovom obratisku vybavenom sociálnym zariadením pre vodičov s maľbou električky
Konečná Hechtsheim, Bürgerhaus
#229, linka 53, Münsterplatz
Časti Mainzelbahn vedú cez polia a lúky
Zastávka električiek je pod železničnými koľajami, železničná zastávka je však o niečo ďalej
Mainzelbahn je pomerne dynamická - je na nej viacero úsekov s prudkými stúpaniami a klesaniami, mostami a dlhými oblúkmi
Záverečný úsek Mainzelbahn
#229, linka 53, Lerchenberg, Hindemithstraße
Interiér jednej zo šiestich 2,5 metra širokých električiek Variobahn slúžiacich medzi Mannheimom a Heidelbergom
Variobahn z roku 1996 pri depe v Edingene
Mannheim a Heidelberg spája po dvoch rôznych regionálnych tratiach okružná električková linka 5
Stadler Variobahn #221
#15, 16, linka L, Torvegade
Električka prechádza stredom novej nemocnice
Električka vchádza do podzemnej zastávky pri hlavnej stanici
#240, linka 7, Hauptbahnhof
#241, linka 7, Südtiroler Platz
#220, Erzherzog-Johann-Brücke
Stretnutie liniek v uzle Jakominiplatz pred vykonaním posledného spoja do jednotlivých smerov
#216, linka 5, Puntigam
Interiér električky Variobahn
Prestupný uzol Jakominiplatz
#235, linka 5, Jakominiplatz
Rúšková električka
Variobahn s rúškom
#225, Remise Alte Poststraße
Električky SGP Mannheim a Variobahn odpočívajúce vo vozovni
Konečná zastávka električiek v nemocničnej štvrti
#211, linka 5, Schwarzer Weg, zastávka Puntigam Bahnhof
Stadler Variobahn v centre Grazu
Schéma električkových liniek v električke Stadler Variobahn
Stadler Variobahn #231
#2556, linka Tramlink, Beckenham Junction branch, Beckenham Road
Bombardier CR4000 a Stadler Variobahn boli v roku 2018 jedinými dvomi typmi električiek prevádzkovaných v Londýne v celkovom počte 35 ks (1 električka CR4000 vyradená po nehode)
Konečná električiek na železničnej stanici Elmers End s pohodlným prestupom
Konečná električiek na železničnej stanici Elmers End
Prvá z električiek Variobahn, ktoré začali jazdiť v roku 2012
Interiér električky Stadler Variobahn
Interiér električky Stadler Variobahn
Konečná električiek vo Wimbledone
#2564, linka Trams, Wimbledon
#2561, Croydon, George Street
#2563, East Croydon
Interiér električky Stadler Variobahn
Interiér električky Stadler Variobahn
#2557, Arena
#2560, Croydon, Station Road
#2563, Croydon, Tamworth Road
Vo flotile londýnskeho Tramlinku je aj 12 električiek Stadler Variobahn
#2314, linka 20, Dachauer Str.
#2318, linka 20, Stiglmaierplatz
Električka prechádza cez koľajový trojuholník čiastočne odrezaný od siete
Variobahn pod Maximilianeom
Električky Stadler Variobahn dostali v Mníchove označenie typu S (15. generácia električiek)
Cityrunner #664 s poruchou vozidla
Stadler Variobahn #244 pred zastávkou Steyrergasse
#238 a #501 na zastávke Jakominiplatz
Električka Stadler Variobahn #245
Električka Stadler Variobahn #238
Stadler Variobahn #211 v centre Grazu
Električka Stadler Variobahn #241 s reklamným polepom
Stadler Variobahn #202 s Mariánskym stĺpom
#245 pod vianočnou výzdobou
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie