imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
2 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Chemin de fer Montreux – Glion – Rochers-de-Naye (GN)
Jednotka #305 bola vyrobená dodatočne v roku 2010 podľa vzoru jej o 27 rokov starších sestier
Hneď sa údolnou stanicou v Montreux sa nachádza tunel
Jednotky SLM / Siemens z rokov 1983 a 2010 spolu s nákladnými vozňami
Opotrebované ozubené koleso vozňa slúži ako pamätník
Pamätník postevený pri príležitosti 100. výročia ozubnicovej dráhy (1892 - 1992)
Staršie vozne sú označené názvom vrcholovej stanice
Vozne SLM/BBC Bhe 2/4 z rokov 1939 a 1949
SLM/BBC Bhe 2/4 z roku 1939
SLM/BBC Bhe 2/4 s prídavnou batériou
Zubačka smeruje k jazeru
Vozne SLM/BBC Bhe 2/4 odstavené na mieste pôvodnej konečnej, odkiaľ sa dalo nadol dopraviť len lanovkou
Interiér vozňa MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8
Ozubnicová trať je Abtovho typu, má rozchod 800 mm a napájanie 850 V DC
Ozubnica Abtovho typu
MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8 na vrcholovej stanici po prekonaní výškového rozdielu 1578 m
MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8 na vrcholovej stanici vo výške 1973 m n. m.
MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8 na vrcholovej stanici
Väčšina zastávok na trati má nástupište iba pre jedny dvere
Dnešná trať vznikla spojením dvoch železníc
Výhľad strojvodcu
SLM/Siemens Bhe 4/8 z roku 1983
Pracovisko strojvodcu vo vozni MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8 #305
Spriahnutie vozidiel
Príprava zubačky s vozíkmi pre lyže a sánky na odchod
V čase fotografovania najnovší vozeň MOB Chernex / Siemens Bhe 4/8 #305 z roku 2010
Vozeň SLM/BBC Bhe 2/4 #204 bol vyrobený v roku 1939
SLM/Siemens Bhe 4/8 z roku 1983
Odstavený vozeň #201 ozubnicovej dráhy typu SLM/BBC Bhe 2/4 z roku 1939
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie