imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Zamračené
-1 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Arth – Rigi-Bahn (ARB)
Spodná stanica ozubnicovej železnice
Riggenbachova ozubnica
Ozubnicová presuvňa pri dielňach železnice
Dobre lubrikovaná výhybka Riggenbachovej ozubnice
Repasovaná navarená a obrúsená ozubnica z vlastnej dielne
Náhradné diely ozubnice
Konečná ozubnicovej železnice
Krytý nadchod vedúci od nástupíšť Rigi Bahn
Historický vozeň #22 z roku 1958
Rovnako modernizované vozne z rokov 1986 (#21) a 1982 (#15)
Vlak s motorovým vozňom #13 z roku 1954 a pred ním koľaj v roku 1959 zrušenej električkovej trate od jazera k spodnej stanici ozubnicovej železnice
Interiér vozňa #21 z roku 1986
Motorový vozeň z roku 1949
Vlak s historickým riadiacim vozňom #33 z roku začiatku prevádzky tejto dráhy - 1875
Pohľad do kabíny vodiča vo vozni z roku 1986
Ozubené koleso na ozubnicovej železnici
Dva vlaky, ktorých vekový rozdiel je 36 rokov
#21+31 na križovatke ozubnicových železníc ARB a VRB
Stanica zubačky je umiestnená nad železničnou traťou
Dielne Arth - Rigi Bahn
#14+24 v dočasnej stanici Goldau Eichmatt
Súpravy #22+32 a #14+24 na vrchole Rigi
Súpravy #22+32 a #14+24 na vrchole Rigi
Na vrchol Rigi vedú dve zubačky
Vozidlá SLM / BBC BDhe 2/4 #22 (z roku 1986) a SLM / SAAS BDhe 2/4 #12 (z roku 1949) majú na bočných stranách zavesené držiaky na lyže
Vozidlá SLM / BBC BDhe 2/4 #22 (z roku 1986) a SLM / SAAS BDhe 2/4 #12 (z roku 1949) sú si napriek značnému vekovému rozdielu veľmi podobné
Súprava SLM / SAAS BDhe 2/4 + Bt pod vrcholom
Súprava SLM / SAAS BDhe 2/4 + Bt na konečnej Rigi Kulm
Posilový vlak určený najmä pre sánkarov
Konečná stanica Rigi Kulm zubačiek ARB a VRB vo výške 1752 m n. m.
SLM / SAAS BDhe 4/4 #15 z roku 1982
Nízkopodlažný vozík na prepravu saní
Vozidlo SLM / SAAS BDhe2/4 #12 premáva na trati už 50 rokov
Historický vozeň #3
Depo ozubnicovej železnice v Arth
Vycerený snežný pluh
Stanovište strojvodcu v riadiacom vozni typu SLM / SAAS Bt
Pohľad na stanicu zubačky v Arth, ktorá je umiestnená na moste nad železničnou traťou
Zubačka SLM / SAAS BDhe 2/4 #14 z roku 1954 na trati otvorenej už v roku 1873 (v plnej dĺžke v roku 1875)
Detail "zubatého" spojenia vozidiel s traťou, ktoré vyvinul švajčiarsky inžinier Niklaus Riggenbach
Vlakové súpravy cez zimu prepravujú aj sánky na rôznych vozíkoch
Pohľad na riadiaci vozeň SLM / SAAS Bt #21
Zubačka SLM / SAAS BDhe 2/4 #14 z roku 1967 na 1435-mm trati
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie