imhd.sk
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Školská doprava
Preprava zvierat
Preprava batožín a bicyklov
Straty a nálezy
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Najbližšia zastávka
Slabé sneženie
0 °C
sk
English
Martin
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
› Luzern
Švajčiarske múzeum dopravy (Verkehrshaus der Schweiz)
#420, linka 2, Baselstrasse
#241, linka 2, Bahnhofplatz
#219, linka 7, Pilatusstrasse
Prvý z luzernských nízkopodlažných trolejbusov je po 18 rokoch stále v prevádzke
#219, linka 7
#236, linka 8, Hirtenhof
#203, linka 6, Brüelstrasse
Obratisko Würzenbach
Trolejbus vo vyhradenom jazdnom pruhu na vstupe do centra Luzernu
Historický trolejbus FBW/FFA/MFO 1 MHe z roku 1949 v spoločnosti jedného z najstarších vozidiel prevádzkovaných v roku 2022
#25, Tribschenstrasse, Wartegg
#415, linka 8, Tribschenstrasse, Wartegg
Historický trolejbus FBW/FFA/MFO 1 MHe z roku 1949
#351, LU 15051, linka 10, Luzern Bahnhof
#230, linka 5, Paulusplatz
#409, linka 1, Obergrundstrasse, Paulusplatz
Označenie nástupíšť priamo na asfalte
Jeden z dvoch kĺbov trolejbusu lighTram 4
Otáčanie trolejbusu v stiesnených pomeroch
Rozmery obratiska trolejbusov Obernau, Dorf si vyžadujú, aby predný previs trolejbusov pri otáčaní zasahoval nad nástupište
#206, linka 6, Tribschenstrasse
#221, linka 6, Tribschenstrasse
#415, linka 8, Tribschenstrasse
Odpojovač umiestnený priamo na vrchnom trakčnom vedení
#353, LU 15018, linka 10, Pilatusstrasse
#353, LU 15018, linka 10, Pilatusstrasse, Kantonalbank
Obratisko pre trolejbusy pred nákupným centrom
4,7 km dlhá trať k nákupnému centru na okraji Luzernu bola sprevádzkovaná v roku 2019
#409, linka 1, Fildernstrasse, Ebikon, Fildern
Konečná linky 1 po predĺžení k novému nákupnému a zábavnému centru
Otáčanie sa trojčlánkového trolejbusu
Loď verejnej dopravy premávajúca k pozemnej lanovke na Bürgenstock
Vnútorný informačný displej Trapeze v luzernských trolejbusoch
#404, linka 8, Schweizerhofquai
#227, linka 6, Schweizerhofquai, zastávka Luzernerhof
#241, linka 8, Schwanenplatz
#172, LU 249623, Schwanenplatz
#239, linka 1, Schwanenplatz
#213, linka 7, Seebrücke
#219, linka 6, Seebrücke
#91, LU 202615, linka 14, Seebrücke
#416, linka 1, Bahnhofplatz
#185, LU 15012, linka 23, Bahnhofplatz
New Urbino 18 v priestore medzi priečelím novej železničnej stanice vľavo a priečelím starej stanice vpravo, ktorú zničil mohutný požiar
Nástupištia regionálnych autobusov pred železničnou stanicou
#238, linka 1, Löwenplatz
Rôzne režimy na vnútornej informačnej tabuli
Cestovný poriadok dennej a nočnej linky a schéma zastávky
Označník s linkami a cieľmi
Cestovný poriadok jednoduchej linky a cestovný poriadok linky s rozvetvenou trasou, ktorú po 20. hodine nahrádza telebus
#720, LU 202668, linka 16, Kriens, Obernauerstrasse, obratisko Kriens Busschleife
Scania N94UB / Hess
Scania N94UB / Hess
Lanová dráha na Sonnenberg začala fungovať v roku 1902, z ktorého sú aj oba vozne
839-metrov dlhá pozemná lanová dráha Sonnenbergbahn má maximálne stúpanie 424 ‰, rozchod 1000 mm a maximálna rýchlosť vozňa je 5 km/h
Spodná stanica pozemnej lanovej dráhy Sonnenbergbahn, pri ktorej kedysi končila električka
Zastávkový označník s cestovnými poriadkami a vyznačeným kódom nástupišťa
Prevoz odpadkov v trolejbuse Hess lighTram 4
Interiér trolejbusu Hess lighTram 4 - radiátor aj pri kĺbe
Vnútorné informačné displeje - vľavo trasa linky, vpravo výchovné video pre cestujúcich
Vnútorné informačné displeje - vľavo trasa linky, vpravo výchovné video pre cestujúcich
Vnútorné informačné displeje - vľavo trasa linky, vpravo výchovné video pre cestujúcich
Interiér trolejbusu Hess lighTram 4
Trolejbusy Hess lighTram 4 na konečnej zatrolejovanej linky 2 sprevádzkovanej ako trolejbusovej v decembri 2016
Hess lighTram 4 s pokazenými dverami
Dvojkĺbový trolejbus pred priečelím bývalej železničnej stanice, ktorú zničil požiar v roku 1971
MAN Lion's City G na regionálnej linke
Hess / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 na minimalistickom obratisku, kde pri otáčaní zasahuje časť trolejbusu nad chodník
Historický autobus Volvo B10MA / Hess CO-BOLT
Historický autobus Volvo B10MA / Hess CO-BOLT
Dočasné zastávkové označníky vo vozovni
Trolejbusy Hess rôznych typov vo vozovni
Odstavené autobusy Mercedes a Hess vo vozovni
Interiér vlečného vozidla Lanz & Marti / Hess APM 5.6-13 #314, ktoré bude onedlho nahradené dvojkĺbovým trolejbusom
Interiér vlečného vozidla Lanz & Marti / Hess APM 5.6-13 #314, ktoré bude onedlho nahradené dvojkĺbovým trolejbusom
Dožívajúca súprava NAW / Hess / Siemens BT 5-25 #274 + vlečné vozidlo Lanz & Marti / Hess APM 5.6-13 #314
Trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D s celovozidlovou reklamou
Mercedes-Benz Citaro C2 G v centre mesta
Scania N94UB / Hess pred železničnou stanicou
Dvojkĺbový trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D
Trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D na konečnej linky 1
Trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D pod dolnou stanicou lanovky na Pilatus
Solaris Urbino 18 slúži v regionálnej doprave
Hess / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 na malej konečnej Hubelmatt
Hess / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 prechádza cez shared space bez dopravného značenia
Hess / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 pred vstupom do shared space
Hess / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 opustil shared space
Trať Gütschbahn je dlhá 170 m a má rozchod 1000 mm
Spodná stanica Gütschbahn
Dráha Gütschbahn bola otvorená v roku 1884 ako pozemná lanovka s vodným pohonom
Horná stanica dráhy Gütschbahn
Pohľad z hornej stanice Gütschbahn
Trolejové vedenie z dôvodu nízkej svetlej výšky železničného nadjazdu vybočuje nad chodník
Scania N94UB / Hess pod dočasne nepoužívanou trolejbusovou traťou
Čiastočne priehľadný mech v kĺbe trolejbusu Hess / Kiepe BGGT-N2D
Netradičný trolejbus Hess / Kiepe BGGT-N2D
Signalizáciou zámerne vyvolaná dopravná zápcha na vstupe do Luzernu, ktorú trolejbus elegantne obíde vo vyhradenom jazdnom pruhu
Trolejbusy premávajú aj ulicami s upokojenou dopravou
Skromné obratisko na trati sprevádzkovanej v decembri 2013
Hess / Kiepe BGT-N2C Swisstrolley 3 na trolejbusovej trati sprevádzkovanej v decembri 2013
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie