Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Urbanway12 #59:
Nie je.
Reply on: Urbanway12 #60:
Veru sa uvidí ale myslím si osobne, že by to šlo nastaviť aj na paneloch terajších urbanway. No snáď tie nové autobusy budú o niečo lepšie 😊. A hlavne by som odporúčil vystriedať hlas umelej inteligencie kedže toto znie ako hlas z google translate 😆, ale presne uvidí sa.
Reply on: Miso234 #57:
Aj mne by sa páčili tie panely ale uvidíme čo ďalšie vymislia
Reply on: Viko #58:
Nemusíte veriť, ale je to pravda:)
Reply on: Urbanway12 #48:
EÚ zakázala nákup CNG busov? Kam prosím ťa chodíš na takýto matroš? 😀
Reply on: Urbanway12 #56:
Určite by to oživilo, ale myslím si že aj zelené by boli pekné možno že len iný polep. Ale čo by sa mne páčilo tak to je keby boli vonkajšie tabule vo farebnej verzii ako napr. V Bratislave na nových vozidlách to by sa mi osobne páčilo.
Reply on: Miso234 #55:
Asi budu zelené ako ja som zástancom že mohli ich nechať plbiele a niečo zelené na ne prilepiť oživilo by to vozový park
Tak to sa ešte načakáme kým budú jazdiť. A budú tiež normálne zelené alebo skúsia zas čosi iné?
Budúci týždeň sa očakáva príchod jazdených autobusov z prvej varky ale najskôr 1.3.2025 sa dostanú na cesty pretože tabule, odbavovací systém q lak
Reply on: Miso234 #52:
Po prvé v zmluve sa neuvádza ale mam niekoho na pracovisku DP v najbližšej dobe prídu jazdené autobusy Iveco Crossway 12M NP, MAN Lion's City 12M CNG a 18M na test ale nevie sa kedy príde
Reply on: Urbanway12 #51:
A je to na isto že kúpili ten Iveco Crossway 12M NP? Lebo v zmluve neuviedli žiaden typ ani značku, a ten 18M zakúpili na hotovú vec alebo testovanie?
Sú ale niesu verejné
triskaidekafobia

triskaidekafobia

Reply on: Urbanway12 #49:
No prvá je isto Bratislava, potom Košice... Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Prešov... povedal by som, že všetky sú viac vyťažené než MT, sú k tomu nejaké čísla?
Na rovinu Martinská MHDéčka je asi 3 alebo 4 najvyťaženejšia na Slovensku a autobusov by sme mali mať približne skoro 45 až 55
Reply on: Miso234 #47:
Dopravný podnik mesta Martin začne s rekonštrukciou zastávky vo Vrútkach od 23.10 ďalej DPMM rozmýšľa o kúpe 18M autobusov práve teraz keď objednal jazdené autobusy Iveco Crossway 12M NP a možno Iveco Urbanway 18M CNG 1ks tam bol hlavné problém otáčania na Vrútkach ale keďže ho idú už rekonštruovať tak sa tam bude vedieť kĺbový autobus otočiť, taktiež DPMM má na nákup vyše 15 autobusov ako napríklad teraz súťaž o 10 nových autobusov SOR NSG 12 ale žiaľ naša európska únia zakázala nákup CNG autobusov v takomto počte preto ani Bratislave nevyšla súťaž na CNG autobusy.
Reply on: mrcheef #46:
Áno to by šlo, no ajtak vidím najlepšiu alternatívu kĺbové autobusy kedže v ranných a poobedných špičkách je naozaj každý spoj vyťažený na max či sú to školáci, ľudia čo idú do práce alebo prípadne ľudia čo cestujú do iných miest za školami, takže verím že by to pomohlo. No toto je možno od veci ale mám pocit že by sa už zišlo konečne postaviť poriadne depo kde budu vozidlá aj poriadne umývať pretože tie autobusy sú naozaj nedostatočne vyčistené, smrdia a sedačky neboli hádam od kúpenia autobusov vytepované… No uvidí sa v budúcnosti či sa aj čistota zlepší.
Reply on: Miso234 #45:
Interval toto veľmi nevyrieši, lebo mimo zväzok príchodov/odchodov vlakov do a z Vrútok vo Vrútkach na stanici nastupuje len zlomok počtu ľudí a vtedy by šli autobusy pomerne prázdne. Od nového grafikonu vlakov v decembri sa navyše tieto situácie budú opakovať pravidelne každú hodinu, kedže Expresy Tatran majú celodenne premávať v hodinovom takte a IC majú byť zrušené.

Riešenia v tomto prípade sa ponúkajú len 2. Buď nákup a nasadenie kĺbových vozov na kritické poradia (isto vedia zo strojčekov vytiahnuť dáta o počte nastupujúch, prípadne počítadlá cestujúcich vo dverách pri výstupe) alebo potom dané preťažované odchody zdvojiť dvoma vozidlami aspoň v kritickom úseku viesť minútu pred linkou 11 alebo 23 napriklad linkou 3 alebo niecim, co by končilo v meste pri Nemocnici a to by pomohlo odviesť najvyťaženejší úsek Vrútky-Košúty-Sever. Na Košútoch a Severe sa vozidlo vyprázdni na prijatelnejšiu mieru.
Reply on: mrcheef #44:
Kiežby môžem povedať že to nieje pravda no žial je, som zvedavý ako chce toto dopravný podnik riešiť a či vôbec. Šlo by to keby je možný nástup všetkými dverami, kratším interválom spojov a vačšími autobusmi.
Reply on: Miso234 #41:
Môžem potvrdiť, kritické sú hlavne spoje liniek idúce ako návoz na vlaky do Vrútok v ranných hodinách a odvoz z Vrútok od vlakov poobede. Vlakový grafikon je nastavený tak, že vo zväzku v priebehu krátkeho času odchádzajú vlaky na všetky smery a rovnako tak je štandardom, že v priebehu 5 minút prídu do Vrútok naraz Expresy od Košíc aj Bratislavy a ešte aj osobný vlak od Žiliny a všetko sa to potom natlačí do spoja, ktorý ide prvý. Vďaka nástupu len cez prvé dvere naberá spoj cestujúcich niekedy aj 5-6 minút a o kultúre cestovania nemôže byť ani reči, ľudia natlačení ako sardinky.
Reply on: b_98 #42:
To je pravda, ale už nech s tým nástupišťom niečo robia 🥲. Buď nech obnovia staré alebo spravia nové tam, kde stoja dnes ale to už sa dávno sľubovalo ale nič z toho 🤷🏻

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.