imhd.sk
Liptovský Mikuláš
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Preprava zvierat
Zastávky na znamenie
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Zamračené
-2 °C
sk
English
Liptovský Mikuláš
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Trolejbusy
›
Neoplan
›
Neoplan USA Transliner
› Neoplan AN460LF/DMA Transliner
Duobusy Neoplan DMA LF / Škoda Electric majú upravený interiér na účely umiestnenia batožín, keďže jazdia najmä na letisko
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric na konečnej v centre mesta, nad ktorou sa nachádza železničná a autobusová stanica
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric s mohutným diesel-agregátom na konečnej na letisku
Informácia pre cestujúcich duobusu Neoplan DMA LF / Škoda Electric hovorí o tom, že budú počuť nabehnutie agregátu a vozidlo bude pokračovať na naftový pohon
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric prichádza z centra mesta
Natrolejovanie duobusu Neoplan DMA LF / Škoda Electric
Duobusy Neoplan DMA LF / Škoda Electric idúce na naftu
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric prechádza pod budovou na ceste do vozovne
Duobusy Neoplan DMA LF / Škoda Electric jazdia v Bostone od roku 2004
Stretnutie duobusov Neoplan DMA LF / Škoda Electric
Koniec zatrolejovaného úseku znamená pre duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric prechod na pohon pomocou diesel-agregátu
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric ide v tuneli pod centrom mesta na elektrinu, aby v ňom neprodukoval splodiny
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric v zatrolejovanom tuneli pod centrom mesta
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric na konečnej v centre mesta v tuneli s trolejovým vedením
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric na konečnej v centre mesta v tuneli s trolejovým vedením
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric na konečnej v centre mesta v tuneli s trolejovým vedením
Duobus Neoplan DMA LF / Škoda Electric prechádza na svojej trase aj podmorským diaľničným tunelom rýchlosťou 70 km/h
Neoplan DMA-460LF / Škoda #1130
Neoplan / Škoda DMA-460LF na letisku v smere na South Station
Duobus Neoplan DMA-460LF / Škoda #1123
Neoplan DMA-460LF / Škoda #1123
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie